کرمانشاه؛

ورودی های کرمانشاه برای گردشگران باید زیبا و آراسته باشد

استاندار کرمانشاه از عملکرد شهرداری در خصوص ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر کرمانشاه برای ایام نوروز انتقاد کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ اسداله رازانی افزود: در بازدیدی که اخیرا از ورودی های شهر کرمانشاه به ویژه ورودی کرمانشاه از مسیر اسلام آبادغرب داشتم، به نظر نمی آید که هیچگونه کار خاصی در این ورودی صورت گرفته باشد.
 
  وی ادامه داد: همچنین ورودی کرمانشاه از مسیر قزانچی نیز دچار آشفتگی هایی است که باید شهرداری کرمانشاه در این دو مسیر ورودی اقدامات بیشتر و اثربخش تری را انجام دهد.
 
  استاندار کرمانشاه گفت: در قسمت ورودی از سمت بیستون و در واقع کریدور گردشگری بیستون به کرمانشاه نیز هنوز کار خاصی انجام نشده و در این مدت تغییر خاصی در این مسیر ایجاد نشده است.
 
  رازانی تاکید کرد: شهرداری موظف است حداقل برای ایام نوروز ورودی شهر را به شکلی آراسته کند که از منظر گردشگران ورودی به استان زیبا و آراسته باشد.
 
  وی افزود: خوشبختانه طی سالیان اخیر قدرت خرید، هزینه کردن و سفر رفتن اقشار مختلف مردم بالا رفته و هر خانواده ای در طول سال مسافرتهایی را انجام می دهد که ما نیز وظیفه داریم سهم بیشتری از این مسافرت ها را به سمت استان کرمانشاه سوق دهیم.
 
  استاندار کرمانشاه گفت: منطقه غرب کشور موقعیت ممتازی برای سفر به ویژه در ایام نوروز دارد که باید با اتخاذ تدابیری سهم استان خود را در امر جذب گردشگر افزایش دهیم.
 
  وی با بیان اینکه استان کرمانشاه همه خوبی های موجود برای جذب گردشگر شامل آثار تاریخی، طبیعی، فرهنگی، سوغات، غذاهای متنوع و ... را دارد، گفت: برای جذب گردشگر بیشتر به استان مستلزم داشتن آمار از وضعیت موجود هستیم که بتوانیم بر اساس آن برنامه ریزی دقیق تری برای جذب گردشگر بیشتر به استان داشته باشیم.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.