کرمانشاه؛

رتبه فضای کسب و کار در کشور 20 رتبه ارتقاء یافته است

استاندار کرمانشاه گفت: طبق گزارشات جدید انجام شده رتبه فضای کسب و کار در کشور 20 رتبه ارتقاء یافته اما هنوز تا فضای مطلوب فاصله داریم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ استاندار کرمانشاه به فضای کسب و کار در کشور و استان اشاره کرد و گفت: طبق گزارشات جدید انجام شده رتبه فضای کسب و کار در کشور 20 رتبه ارتقاء یافته اما هنوز تا فضای مطلوب فاصله داریم

رازانی گفت:با توجه به جایگاه استان در فضای کسب و کار کشور یکی از مراکزی که می تواند به این فضا کمک کند مرکز خدمات سرمایه گذاری با ارائه خدمت در کوتاهترین زمان ممکن است.

مقام ارشد استان یکی از پارامترها و ویژگی های مثبت در جذب بیشتر سرمایه گذاری را استقبال دستگاه ها از سرمایه گذاری و آشنایی کامل مدیران با وظایف مربوط به جذب سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: مقامات استانداری با روند جذب سرمایه گذاری آشنایی دارند و با جدیت به دنبال بستر سازی این روند هستند اما این موضوع در بعضی از ادارات کمرنگ می شود و آنطور که باید مورد پیگیری قرار گیرد، انجام نمی شود.

دکتر رازانی تصریح کرد: ما همواره پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذاران را مورد تاکید قرار داده ایم اما با نوع فعالیت مرکز خدمات سرمایه گذاری و عملکرد بعضی از ادارات این مهم نه تنها اتفاق نمی افتد بلکه یک مسیر پر پیچ و خم برای سرمایه گذاران ترسیم می شود.

وی خواستار تغیییر و تحول در این فضای کاری شد و گفت: رئیس دستگاه باید برای جذب سرمایه گذاری یک اولویت ویژه قائل باشد و بهترین مکان در ادارات خود را برای انجام کارهای فردسرمایه گذار در نظر بگیرد.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان ادامه داد: همه مدیران با جدیت موظف به کوتاه کردن این مسیر هستند و هر مدیر دستگاهی باید وقت جداگانه ای را برای بررسی موضوع جذب سرمایه گذاری در مجموعه کاری خود در نظر بگیرد.

استاندار کرمانشاه گفت: این برنامه در کوتاه کردن روند جذب سرمایه گذاری در ادارات مورد بررسی قرار خواهد گرفت زیرا می خواهیم استان در این زمینه یک شهرت ویژه در کشور پیدا کند.

دکتر رازانی تاکید کرد: منبعد برای جذب سرمایه گذاری در استان یک ضرب الاجل برای ادارات در نظر گرفته خواهد شد و هر اداره ای موظف است که در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ لازم را به درخواست فرد سرمایه گذار ارائه نماید.

وی از تمامی مدیران حاضر در جلسه خواست که به این مهم پایبند و متعهد باشند که ظرف مدت 20 روز هر گونه کار و خدمت به فرد سرمایه گذار را انجام دهند.

رئیس شورای اداری استان گفت: به یک فضای جدید در ارائه خدمت به سرمایه گذاران در استان نیاز داریم و همه مدیران باید از همدیگر در ارائه خدمات به سرمایه گذاران سبقت بگیرند بطوریکه فردی که به عنوان سرمایه گذار در ادارات حضور پیدا می کند احساس چنین فضایی را حس کند و مطمئن باشد که اداره مذکور درخواست وی را تا به نتیجه رسیدن مطلوب دنبال خواهد کرد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.