کرمانشاه؛

جلوگیری از هدر رفتن آب و نشت گیری

علی رحمانی مدیر آب وفاضلاب جوانرود گفت: رفع شکستگی و نشت گیری خط انتقال آب شرب روانسر به شهر جوانرود بیش 3 لیتر در ثانیه کاهش پرت آب به دنبال داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رحمانی گفت: آب شرب جوانرود بیش از 50% درصد از منطقه حومه روانسر تامین می گردد که بوسیله این خط انتقال آب مورد شهروندان جوانرود از این طریق تامین می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر جوانرود افزود: عملیات اجرایی تعمیر و مرمت این خط با قطر500 میلیمتر و از نوع فولادی بعلت جریان آب و تخیله آن کار اجرایی برای ترمیم و بازسازی آن خصوصا جوشکاری پروسه زمان بر به دنبال داشت.

وی گفت: با هماهنگی های انجام شده از قبیل تهیه تجهیزات مورد نیاز و عوامل اجرایی با تلاش همکاران در طول شب ظرف مدت 9 ساعت، کار تعمیر نشت گیری بدون ایجاد مزاحمت برای شهروندان با ذخیره سازی آب مورد نیاز از قبل و بدون هیچگونه قطع آب مشترکان در زمان مقرر پایان یافت.

رحمانی گفت : طول خط انتقال آب روانسر به جوانرود 26کیلومتر است که بوسیله ایستگاه پمپاژ از طریق مخزن تو راهی به شهر جوانرود انتقال می یابد.

مدیر امور آبفا جوانرود اظهار داشت: شهر جوانرود با جمعیت بیش از 53 هزار نفر و 33 روستا ;ازتامین آب شرب پایدار برخوردار است.

رحمانی افزود : با توجه به هزینه های بسیار بالای تامین آب شرب و محدودیت منابع آبی در منطقه وبا توجه به فرارسیدن پایان سال وانجام رسوم دیرینه نظافت و شستشو و دوه گیری، شایسته است، شهروندان محترم درمصرف آب مدیریت کنند و از مصارف غیر ضروری در برنامه روزانه خوداجتناب ورزند.

 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار