کرمانشاه؛

برداشت بیش از یک میلیون متر مکعب از منابع آب شرب

مدیر امور تازه آباد از برداشت بیش از یک میلیون متر مکعب از منابع آب شرب در ۹ ماه سال ۹۵ خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی رحمانی مدیر امور آب و فاضلاب شهر تازه آباد با اشاره به این موضوع تامین توزیع و مدیریت مصرف آب شرب در سطح شهر تازه آباد و روستاهای اقماری تحت پوشش از رسالت و ماموریت اصلی این امور می باشد،که در ۹ ماه سال جاری ۹۵ تاکنون ۱۱۱۶۹۴۵ متر مکعب آب شرب از منابع (چاه و چشمه)برداشت و در کاربردهای مختلف توزیع و مصرف گردیده است.

رحمانی گفت: توزیع عادلانه ،کنترل و مدیریت مصرف آب شرب ماموریت اصلی این امور محسوب می گردد و تاکنون بیشترین مصرف به ترتیب مربوط به کاربری مسکونی،اداری،اموزشی ،تجاری..... است.

وی افزود: با توجه به کاهش نزولات آسمانی نسبت به سنوات گذشته مورد انتظار است شهروندان محترم مدیریت مصرف و درست مصرف کردن خصوصا" آب شرب را در برنامه روزمره خود قرارداده و از نقطه نظرات مفید و ارزنده در راستای بهبود مدیریت مصرف همیار و کمک رسان این امور باشند تا با مدیریت مشارکتی شاهد رضایت و اثر بخشی آن از طرف شهروندان محترم باشیم.

شهرتازه آباد دارای 44کیلومترشبکه توزیع ودوباب مخزن ذخیره آب با ظرفیت 2350مترمکعب است تعداد 4805 مشترک دراین شهرتحت پوشش خدمات آب وفاضلاب می باشند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، برداشت ، میلیون ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار