زنجان؛

برگزاری دومین جشنواره عکس کار و تلاش (کارگر ايرانی)

مدير روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان از برگزاری دومین جشنواره عکس کار و تلاش (کارگر ايرانی) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ رسول احدی با بيان اين خبر افزود: وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در جهت اهداف عالیه خود که همانا تقویت فرهنگ کار و تلاش، اشتغال زایی، اهمیت روزی حلال و بازنمایی خوبی از چهره کارگر ایرانی  تحصیلکرده امروز است، می کوشد دومین جشنواره عکس کار و تلاش را با دعوت از تمامی عکاسان حرفه ای و علاقه مندان به عکاسی برگزار کند.
 
وی اهداف جشنواره را ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت  در زمینه کار و تلاش، بازنگری در مفاهیم کار و کارگر و فضاهای کارگری، اهمیت کسب روزی حلال و ارزشمند بودن تمام مشاغل، ارتقا جایگاه تصویر در حوزه مسائل کار و فضاهای وابسته به آن را اعلام کرد.
 
مدير روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان ،به تصویر کشیدن  وجدان کاری و رضایت مندی جامعه کارگران کشور با تکیه بر مفهوم امید، نمایش نیروی کار جوان و پر نشاط، حمایت از تولید ملی در راستای حمایت از کارگر ایرانی و معرفی مشاغل و موقعیت های شغلی کمتر دیده شده در سطح جامعه و آشنایی مردم با این مشاغل را از دیگر اهداف این جشنواره اعلام کرد.
 
احدی همکاری توامان کارفرما و کارگر، آموزه های دینی و رفتارهای اخلاقی در محیط کار، زنان کارگر و فرهنگ کار، زندگی جدید و کار و تلاش، نشاط و سرزندگی در محیط کار، فرهنگ کار جمعی، ایمنی و کار، تعاون و کار، مشاغل خانگی، کار روستایی، بازنشستگی و کار، بهزیستی و کار و تلاش و رزق حلال راموضوع های جشنواره عنوان کرد.
 
وی اظهار کرد :اين جشنواره در 2 بخش بر گزار می شود بخش اصلی (حرفه ای) که در قالب تک عکس و مجموعه عکس برگزار می شود و در برگیرنده تمامی موضوعات و محورهای جشنواره است شرکت در این بخش برای عموم آزاد می باشد.
مدير روابط عمومی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد:بخش ویژه (غیر حرفه ای) : در سه  قالب تک عکس، عکاسی با موبایل و عکس سلفی برگزار می شود که شرکت دراین بخش فقط مخصوص کارگران، خانواده های آنها، کارفرمایان و ادارات و انجمن های کارگری می باشد.
 
احدی با اشاره به مقررات جشنواره، تصريح کرد: حضور و شرکت تمامی عکاسان آماتور و حرفه ای در این جشنواره آزاد و رایگان خواهد بود.
وی با اشاره به اينکه برای شرکت در جشنواره با مراجعه به سامانه جشنواره های امتنان به آدرس http://ejtemaee.mcls.gov.ir و کليک برروی لينک اداره کل امور اجتماعی به آدرس @ejtemae مي توانند عکس خود را ارسال کنند تصريح کرد: مهلت ارسال عکس ها نيز از 15 اسفند 95 تا 30 فروردين ماه 96 می باشد که در پايان نيز نمایشگاهی از آثار برگزیده برپا خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.