اردبیل؛

اعزام 3700 مددجوی اردبیلی به سفرهای زیارتی

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت:‌ امسال ۳ هزار و ۷۷۴ نفر از مددجویان استان اردبیل با یاری خیران و نیکوکاران عازم مشهد مقدس، کربلای معلی و سایر مراکز زیارتی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محمد کیانی در حاشیه مراسم اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل به مشهد مقدس که در مجتمع فرهنگی تربیتی الغدیر اردبیل برگزار شد اظهار داشت:‌ طرح شوق زیارت از طرح‌های مشارکتی کمیته امداد محسوب می‌شود که با هدف اعزام مددجویانی که تا کنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را نداشته‌اند، با مساعدت خیران و نیکوکاران اجرا می‌شود.

ویبا اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی و مذهبی است، گفت: امسال 3 هزار و 774 نفر از مددجویان استان اردبیل با یاری خیران و نیکوکاران عازم مشهد مقدس، کربلای معلی و سایر مراکز زیارتی شده‌اند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه در قالب طرح شوق زیارتخانواده‌های تحت پوشش راهی اماکن زیارتی و مذهبی شده‌اند، تصریح کرد: با مشارکت گسترده خیران، مددجویانی که تا کنون توفیق زیارت بارگاه امام حسین(ع) و امام رضا(ع) را نداشته‌اند به سفرهای زیارتی اعزام می‌شوند.

کیانی بیان کرد: در کنار زیارت اماکن مقدس برای مددجویان برنامه‌های فرهنگی و معنوی بسیار مناسبی در طول سفر تدارک دیده شده واردوهای زیارتی با هدف تقویت و ارتقای روز افزون سطح معنوی، تحکیم بنیان خانواده، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل افزود: تا کنون 86 کاروان زیارتی به عتبات عالیات و مشهد مقدس اعزام شده کهبا مساعدت هر چه بیشتر خیران می‌توانیم تعداد بیشتری از مددجویان را که در حسرت زیارت مانده‌اند رهسپار اماکن زیارتی و مذهبی کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.