اردبیل؛

راهیان نور عزم ملی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است

فرماندار شهرستان نیر گفت: راهیمان نور عزم ملی برای انتقال فرهنگ دفاع، ایثار و شهادت است که همه ساله درحال اجراست و این بهترین فرهنگ برای انتقال به نسلهای بعدی می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی احمدی در جلسه شورای بسیج قشر ادارات شهرستان که در محل فرمانداری تشکیل شده بود با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسلهای بعدی افزود: راهیمان نور عزم ملی برای انتقال فرهنگ دفاع، ایثار و شهادت است که همه ساله درحال اجراست و این بهترین فرهنگ برای انتقال به نسلهای بعدی می باشد.

وی به اهمیت حمایت از مدافعان حرم اشاره کرد و افزود: تمام دستگاههای اجرایی شهرستان نیر جهت کمک به مدافعان حرم مبلغی از حقوق ماهیانه خود را تخصیص داده اند.

در این جلسه سرهنگ حسن دهقانی فرمانده سپاه ناحیه نیر هم با اشاره به کمک های نقدی و غیرنقدی شهرستان نیر به مدافعان حرم افزود: توسط مردم شهرستان تاکنون 110میلیون تومان کمک نقدی و 2 کامیون اجناس به صورت غیرنقدی به مدافعان حرم کمک شده که از این بابت شهرستان نیر از نظرجمعیت رتبه اول استانی را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه به اهمیت برگزاری مراسمات راهیان نور اشاره کرد و افزود: 23 اسفندماه شهرستان نیر نخبگان ادارات و مردمی را به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهندکرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.