کرمانشاه؛

بازار مسکن به خواب رفته است

رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه گفت: تنها رکود بازار مسکن نیست و در کنار آن رکود کارخانه‌های تولید مصالح ساختمانی، بازار کار کارگردان و مهندسان ساختمان را نیز شاهد هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محسن ملکی رییس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با بیان اینکه تقاضای فروش خانه بسیار زیاد است، گفت: این در حالی است که از آن طرف تقاضایی برای خرید مسکن عملا وجود ندارد و تنها افرادی که پولی دستشان رسیده می‌خواهند خانه خود را 100 متر بزرگتر کنند و یا افرادی که در خرج زندگی مانده‌اند و می خواهند خانه بزرگ خود را بفروشند و خانه کوچکتر بخرند خریدار این روزهای بازار مسکن هستند.

وی افزود: تمامی کارخانه‌های تولید گچ، آهن، آهک، سیمان، میله گرد، شیرآلات، پنجره، کابل برق و سایر مصالح ساختمانی هم اکنون با رکود بازار مسکن دچار رکود شده‌اند و بسیاری عوامل اجرایی ساخت مسکن از جمله قشر عظیم کارگران ساختمانی نیز عملا بیکار شده‌اند.

رییس اتحادیه مشاورین املاک افزود: این رکود عمیق در حالی است که افزایش قیمت عجیب مصالح ساختمانی و دستمزد کارگران و استادکاران ساختمانی را نیز شاهد هستیم.

وی افزود: در حال حاضر قیمت دستمزد سنگ کار ساختمان از 10 تا 20 هزار تومان چند سال پیش به 120 هزار تومان نیز رسیده و برای نمای فلزی ساختمان این میزان تا متری 200 هزار تومان هم رسیده است.

ملکی با بیان اینکه بیشتر خانه‌های شهر خالی هستند، گفت: این در حالی است که از آن طرف متقاضیان خرید مسکن هم پولی برای خرید این واحدها ندارند و همه چیز در هم گرده خورده که مگر خدا آن را باز کند.
 
انتهای پیام/ح




برچسب ها: کرمانشاه ، بازار ، مسکن ، خواب ، رییس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار