جباری: قهرمانی استقلال دور از ذهن نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: معتقدم قهرمانی استقلال در لیگ برتر دور از ذهن نیست و به این تیم امیدوارم.

علی جباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل سیاه‌جامگان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت:‌ در هر صورت این انتظار می‌رفت استقلال با توجه به بازی‌های اخیر خود تیم سیاه‌جامگان را شکست دهد اما در مقابل تیم حریف بازی بسته‌ای را انجام داد و بازیکنان نیز نتوانستند از موقعیت های خود به خوبی استفاده کنند اما روی هم رفته استقلال تیمی جوان است و به تازگی شکل گرفته و رفته رفته بهتر از این نیز می شود.

وی ادامه داد: نیمه اول بازی روانی را شاهد بودیم و استقلال هم موقعیت‌های زیادی داشت که نتوانست از آنها نهایت استفاده را ببرد و در اواخر نیمه اول هم گل خورد. در نیمه دوم هم  بازی بهتری را از بازیکنان منصوریان دیدیم و آنها تاکتیک خوبی را برای نزدیک‌شدن به دروازه سیاه‌جامگان استفاده کردند و توانستند یک گل به ثمر برسانند و با حداقل امتیاز از میدان خارج شوند اما باید بگویم حق استقلال برد بود نه باخت و مساوی.

جباری افزود: نمی‌توان گفت استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر باشد اما این مساله دور از ذهن هم نیست و من به این استقلال امیدوارم و با توجه به نتایج و بازی های خوب اخیر تیم حدس می زنم استقلال بتواند راه رسیدن به قهرمانی را طی کند.

 پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان استقلال جوان هستند و باید تجربه کسب کنند که این تجربه هم با بازی کردن مقابل تیم‌های مختلف به‌دست می‌آید. مطمئن هستم اگر استقلال با این بازیکنان به راهش ادامه دهد می تواند تا حدودی به قهرمانی برسد البته قهرمان شدن استقلال به نتایج تیم های بالای جدول ،شانس و البته کسب نتایج خوب تیم هم بستگی دارد و در حال حاضر با توجه به اختلاف امتیازی که بین تیم های بالای جدول بدست آمده باید ببینم در آینده به چه صورت خواهد شد.در فوتبال هم هیچ چیز قابل پیش بینی نیست و استقلال می‌تواند از فرصت ها استفاده و خود را در بین 3 تیم بالای جدول قرار دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
سلطان واقعی فوتبال ایران..سلطان علی جباری
آخرین اخبار