جلسه طولانی منصوریان با بازیکنان استقلال؛

تحریم تمرین از سوی آبی پوشان!/استقلالی ها تمرین نکردند و راهی استخر شدند

بازیکنان تیم استقلال بعد از جلسه یک ساعته با اعضای کادر فنی و در حالی که مطابق معمول باید تمرین ریکاوری برگزار می‌شد، ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که قرار بود آبی‌پوشان از ساعت 12 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی یک جلسه تمرین کنند و با توجه به اینکه بازیکنان استقلال از ساعت 12 و 15 دقیقه به زمین شماره 2 آمده اند اما بازیکنان و کادر فنی در رختکن جلسه‌ طولانی مدتی را برگزار کردند.

در نهایت جلسه طولانی مدت آبی‌پوشان به پایان رسید و استقلالی ها بدون تمرین زمین را ترک کردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که معمولا استقلالی‌ها تمرین ریکاوری را یک روز بعد از بازی انجام داده و بازیکنان اصلی به استخر و سونا می‌رفتند و بازیکنان ذخیره مثل روزهای هفته کار تاکتیکی را انجام می‌دادند اما آنها بعد از جلسه مستقیما ورزشگاه را ترک کردند.اما طبق گفته مسئولان باشگاه آبی پوشان راهی استخر شدند.

نصراله عبدالهی نیز بعد از خروج از رختکن استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا بازیکنان تمرین نمی‌کنند، گفت: امروز تمرین ریکاوری است و قرار است بازیکنان به استخر بروند.

البته شنیده می شود پس از صحبت های وزير ورزش و جوانان، كه باعث ناراحتی بازيكنان استقلال شده بود، آنها تصميم گرفتند امروز تمرين ريكاوری را در اعتراض به صحبتهای سلطانی فر انجام ندهند اما به نظر می رسد عليرضا منصوريان سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از اطلاع يافتن از اين ماجرا، با بازيكنان تیمش صحبت كرد و آنها را راضی كرده تا امروز انجام تمرینات خود را در دستور کار قرار دهند که در نهایت استقلالی ها بدون تمرین ورزشگاه را ترک کردند.

باید این وجود باید منتظر ماند و دید تمرین ریکاوری امروز استقلالی ها به همان استخر منتهی می شود و یا اینکه تحریمی از سوی آبی پوشان در کار بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار