سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد:

مصمم به برد سایپا در بازی برگشت هستیم

علیرضا شهیدی پور گفت: مصمم هستیم بازی دور برگشت را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا کار به بازی سوم کشیده نشود.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه های خبرنگاران جوان روز گذشته بازی دور رفت مرحله فینال لیگ برتر واترپلو میان تیم های سایپا و دانشگاه آزاد برگزار شد. دانشگاه آزاد در قدم اول توانست با نتیجه 9 بر 6 سایپا را پشت سر بگذارد. بازی برگشت این دو تیم پنج شنبه این هفته ساعت 17:00 در استخر بین المللی نه دی با یکدیگر روبرو می شوند. در صورت برد سایپا در این دیدار، بازی سومی نیز برگزار می شود. 

علیرضا شهیدی پور سرمربی دانشگاه آزاد درباره بازی با سایپا اظهار داشت: سایپا تیمی جوان و پرمهره است. بازیکنان ما نیز با تجربه و توانمند هستند. تا کنون بدون شکست بازی ها را پشت سر گذاشتیم، مصمم هستیم در بازی برگشت نیز پیروز شویم تا تعیین قهرمان به بازی سوم کشیده نشود. 

وی درباره علل موفقیت دانشگاه در لیگ برتر تصریح کرد: در ابتدا که لطف خداوند شامل حال ما شده است. ضمن این که بازیکنان تمرین و تلاش زیادی دارند و مسئولان نیز حمایت های لازم را انجام می دهند و به تعهدات خود پای بند هستند. 

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد درباره داوری بازی رفت فینال گفت: در برخی صحنه ها داوران دچار اشتباهات سهوی می شوند که هم تیم ما و هم تیم سایپا به این موارد اعتراض داشتیم. دانشگاه آزاد کار خود را انجام می دهد و کاری به داوری ها ندارد. 

شهیدی پور درباره اظهارات رئیس کمیته فنی واترپلو درباره بالاتر بودن سطح داوری ها از واترپلو خاطر نشان کرد: داوری هم سطح واترپلو است. پیشرفت هر کدام باعث پیشرفت دیگری می شود و این دو نمی توانند از یکدیگر سبقت بگیرند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار