«نوفلاح» فاتح لیگ برتر واترپلو زیر ۱۷ سال شد

تیم شهید نوفلاح (الف) با ۵ پیروزی در مرحله پایانی رقابت‌ها و کسب ۱۰ امتیاز قهرمان مسابقات لیگ واترپلو زیر ۱۷ سال کشور شد.

«نوفلاح» فاتح لیگ برتر واترپلو زیر ۱۷ سال شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رقابت‌های لیگ واترپلو زیر 17 سال 1395 با حضور 15 تیم در سه گروه از سراسر کشور پیگیری و به پایان رسید. این مسابقات در سه مرحله برگزار و در پایان تیم‌های اول و دوم هر گروه از روز یکشنبه(24 بهمن1395) تا امروز (سه شنبه)  به صورت گروهی برای مشخص شدن قهرمان باهم به رقابت پرداختند.

تیم شهید نوفلاح (الف) با 5 پیروزی در مرحله پایانی رقابت‌ها و کسب 10 امتیاز به عنوان قهرمان مسابقات لیگ واترپلو زیر 17 سال شناخته شد. دو تیم آزادی و آبمیوه سجاد با داشتن امتیاز برابر در آخرین دیدار به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آزادی پیروز میدان شد. در نتیجه استخر آزادی در رتبه دوم و  آبمیوه زنجیره ای سجاد در رتبه سوم ایستادند.

باتوجه به هم امتیاز بودن تیم‌های قزوین و پیشگامان کویر یزد و تساوی این دو تیم در دیدار رو در رو ، برای مشخص شدن تیم چهارم و پنجم نتیجه هر دو تیم مقابل تیم اول مد نظر قرار گرفته شد، که با این وجود قزوین چهارم و پیشگامان کویر یزد پنجم شدند. تیم مرمرین سنگ کسری زنجان بدون کسب امتیاز در این مرحله ششم شد.

مراسم اختتامیه و اهدای چوایز این دوره از رقابت‌ها ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور احمد یاقوتی قائم مقام و محسن سمیع زاده دبیر کل فدراسیون در استخر بین المللی 9 دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

جدول سه تیم برتر لیگ واترپلو زیر 17 سال به شرح زیر است:

تیم شهید نوفلاح (الف)

تیم استخر آزادی 

آبمیوه زنجیره‌ای سجاد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار