لیگ برتر بسکتبال؛

جدال حساس مدعیان در تهران/ شهرداری گرگان به دنبال پنجمین پیروزی در خانه

در هفته چهارم از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال تیم پتروشیمی بندرامام در تالار آزادی به مصاف شیمیدر تهران می رود.

صبح یکشنبه کار شود/جدال حساس مدعیان در تهران////ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛هفته چهارم از دور گروهی لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با برگزای 4 دیدار پیگیری خواهد شد و تیم های شهرداری تبریز، شیمیدر تهران، هیات بسکتبال فارس و شهرداری گرگان میزبان حریفان خود هستند.

شهرداری گرگان-شهرداری کاشان

تیم شهرداری گرگان در خانه خود به مصاف شاگردان صالحی می رود.این تیم در دیدار گذشته برابر پتروشیمی بندرامام شکست خورد و اکنون 24 امتیازدارد. تیم شهرداری کاشان هم در دیدار هفته سوم بدون داشتن بازیکن خارجی پیروزی شیرینی را برابر دانشگاه آزاد به دست آورد و 28 امتیازی شد.

پتروشیمی بندرامام-شیمیدرتهران

رقابت بین دو تیم مدعی در تالار آزادی یکی از جالب ترین و حساس ترین دیدارهای هفته چهارم است.پتروشیمی بندرامام در دیدار گذشته به راحتی از سد شهرداری گرگان گذشت و امتیاز خود را به 39 رساند. تیم شیمیدر تهران هم پس از یک هفته استراحت انگیزه بالایی دارد تا برابر این تیم صدرنشین به برتری برسد. شاگردان هاشمی با 31 امتیاز در گروه خود سوم هستند.

هیات بسکتبال فارس-نیروی زمینی

شاگردان اسلامی عصر فردا در شیراز به مصاف تیم هیات بسکتبال فارس می روند. تیم نیروی زمینی در دیدار هفته سوم در یک بازی حساس و نزدیک  موفق شد از سد شهرداری اراک بگذرد و 2 امتیاز شیرین دیگر را به دست آورد. تیم هیات بسکتبال فارس هم بدون هیچ بردی در قعر جدول گروه خود قرار دارد.

شهرداری تبریز-نفت آبادان

تیم نفت آبادان در تبریز به مصاف شاگردان حاتمی خواهد رفت. شاگردان سامری در دیدار گذشته برابر هیات بسکتبال فارس به برتری رسیدند و جایگاه خود را در گروه حفظ کردند. تیم شهرداری تبریز هم انگیزه بالایی دارد تا در خانه خود نفت آبادان را در هم کوبد.

گفتی است تیم های شهرداری اراک و دانشگاه آزاد این هفته استراحت می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار