شیراز؛

آمادگی سینماکانون شیراز برای نوروز۹۶

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان فارس از آمادگی سینما کانون شیراز برای نوروز ۹۶ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان فارس گفت: در صورت تمایل ستاد تسهیلات نوروزی استان فارس این آمادگی را داریم برای استفاده گردشگران نوروزی و خانواده هایی که به شیراز سفر می کنند اکران فیلم داشته باشیم.

افتخاری از اکران فیلم در سینما کانون برای مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و کودکان کار خبر داد و افزود: وظیفه ما در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این است که حتی برای یک دانش آموز هم که شده خدمات ارایه کنیم.

وی ادامه داد: سینما کانون شیراز دارای تجهیزات استانداردی است که برای پخش فیلم و اجرای تئاتر مناسب است.

افتخاری بیان کرد: بهای بلیت برای کودکان برخوردار دو تا سه هزار تومان قرار گرفته و برای دانش آموزان نواحی ۳ رایگان است.

مدیرکل مراکز کانون پرورش فکری کودکان فارس در ادامه از قرار گرفتن ۱۴۰ عنوان فیلم در اختیار سینما کانون شیراز خبر داد و اظهار داشت: این آثار که اغلب از تولیدات سینمایی داخلی است بر اساس نیاز مقاطع تحصیلی مختلف در نوبت اکران قرار می گیرد.

افتخاری گنجایش سینما کانون شیراز را ۲۵۰ تماشاچی دانست و تصریح کرد: نوبت اکران فیلم در این سینما در ساعت های هشت و 30 تا ۱۰ صبح و 10 و 30 تا ۱۲ ظهر است.

سینما کانون شیراز همزمان با سراسر کشور از ۱۵ تا ۱۹ اسفندماه میزبان اکران ۱۱۴ اثر ایرانی، کودک و ارزش های انقلابی و دینی دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار