کرمانشاه؛

کار در حوزه جوانان و ورزش تابع زمان نیست

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کار در حوزه جوانان و ورزش تابع زمان نیست.

کار در حوزه جوانان و ورزش تابع زمان نیست
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه ؛ سید ارسلان حسینی در جمع معاونین و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه 'گفت: داشتن روحیه انضباط کاری، تعهد و عمل به وظایف در چارچوب اخلاق و قوانین باید از مهمترین شاخص های کاری همه پرسنل ورزش و جوانان استان کرمانشاه باشد.

حسینی با تقدیر از زحمات مدیران کل پیشین این اداره کل افزود: در این این سالها کارهای خوب و ارزشمندی در حوزه ورزش استان کرمانشاه صورت گرفته است که باید ادامه یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کار در حوزه جوانان و ورزش تابع زمان نیست و نباید انتظار داشته باشیم تنها در ساعت کاری به وظایف خود عمل کنیم، تاکید کرد: ورزش و جوانان دارای جایگاهی خاص هستند و هر دو نیازمند توجه جدی که غفلت از آنها می تواند بحران زا باشد.

حسینی ایجاد فضای تعاملی سطح بالا با دستگاه های اجرایی، مجموعه وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ها و هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه باید در کارها جدیت و دقت بالا داشته باشیم.

وی تلاش در جهت فرهنگی کردن میادین ورزشی و تحکیم اصول و مبانی تربیت اسلامی را از جمله راهبردهای خود در ورزش و جوانان استان کرمانشاه ذکر کرد و گفت: اقداماتی که در این زمینه تاکنون انجام شده کافی نیست و باید به صورت جدی این حوزه تقویت شود.

حسینی به اهمیت حوزه جوانان در برنامه های دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: تجمیع ظرفیت‌های دستگاه های اجرایی، ارتقای سطح مشارکت جوانان و افزایش روحیه جوان باوری، جوانگرایی و جوان یاوری یک ضرورت است و تلاش می کنیم از طریق ستاد ساماندهی امور جوانان در این راستا گامهای عملی برداریم.

وی از جوانان نیز خواست با خودباوری،خوداتکایی و تقویت روحیه تلاش و سازندگی مطالبات خود را پیگیری و در راستای ایجاد این فضا تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حوزه ورزش کرمانشاه را نیز سرشار از استعداهای ناب دانست و گفت: باید تلاش کنیم کرمانشاه را در ابعاد مختلف معرفی کنیم.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار