کرمانشاه؛

صدور 441 هزار کارت هوشمند ملی در استان

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه از صدور 441 هزار کارت هوشمند ملی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با اشاره به صدور 441 هزار کارت هوشمند ملی در استان، گفت: از این تعداد تاکنون 379 هزار کارت تحویل شده و حدود 62 هزار کارت در ادارات ثبت احوال باقی مانده که افراد متقاضی برای دریافت آنها مراجعه نکرده‌اند.

علیرضا قبادی با اشاره به شروع پروژه صدور کارت ملی هوشمند از سال 1391، گفت: در این سال برای تعدادی از مسئولین و مجریان انتخابات کارت هوشمند ملی صادر شد.

وی افزود: فراخوان عمومی کارت هوشمند ملی در سال 1392 داده شد و تا بهمن ماه امسال در استان کرمانشاه 552 هزار و 590 درخواست کارت هوشمند ملی دریافت کردیم.

قبادی تصریح کرد: از این میزان تا به امروز 441 هزار و 236 کارت صادر شده و از این تعداد 379 هزار و 952 کارت تحویل متقاضیان شده است.

وی با اشاره به تلمبار شدن حدود 62 هزار کارت هوشمند ملی در ادارات ثبت احوال استان، گفت: در زمان صدور کارت و آماده شدن آن برای تحویل، پیامکی به متقاضیان مبنی بر مراجعه به اداره ثبت احوال مربوطه و دریافت کارت ملی ارسال می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: متاسفانه افراد برای تحویل کارت خود دیر اقدام می‌کنند و این امر موجب شده که در حال حاضر حدود 62 هزار کارت هوشمند ملی در ثبت احوال تلمبار شود.

قبادی با بیان اینکه ثبت نام کارت هوشمند ملی اینترنتی است، گفت: در زمان ثبت نام اینترنتی مبلغ 20 هزار تومان از هر فرد متقاضی دریافت می‌شود.

وی افزود: دفاتر پستی و پیشخوان هم هزینه‌های خود را دارند که حدود 10 هزار تومان است و در مجموع گرفتن یک کارت هوشمند ملی حدود 30 هزار تومان هزینه دارد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.