ترامپ: متعهد به رفع مشکلات نظام آموزش در آمریکا هستم

رئیس‌جمهور آمریکا خود را متعهد به رفع مشکلات نظام آموزش در این کشور دانست و ابراز امیدواری کرد آموزش و پرورش سطح پایین به تاریخ سپرده شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، آموزش را مشکل حقوق مدنی فعلی دانست و گفت که خود را نسبت به اصلاح نظام آموزش در آمریکا متعهد می داند.

وی در جریان دیدار روز جمعه خود از یک مدرسه کاتولیک در ایالت فلوریدا گفت: به رفع مشکلات نظام آموزش در آمریکا متعهد هستم.

 رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اینکه آموزش جزء حقوق مدنی است گفت که این مشکلات را می‌توان با استفاده از حق «انتخاب مدرسه» و استفاده از بودجه عمومی برای ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس جایگزین، مدارس خصوصی و همچنین مدارس سنتی دولتی حل و فصل کرد.

ترامپ خطاب به دانش آموزان مدرسه اندرو که با کمک مالی دولتی اداره می شود، گفت: ما می‌خواهیم میلیون‌ها نفر دیگر شانس دسترسی به همین فرصتی را داشته باشند که شما برای دستیابی به موفقیت های بزرگ دارید.

وی افزود: مدرسه کاتولیک اندرو یکی از جمله مدارس زیادی است که به آموزش عده‌های از محروم‌ترین کودکان کشور مشغول است، اما با بهره‌گیری از برنامه «انتخاب مدرسه» در حال تبدیل شدن یکی از پیشروترین مدارس در کشور است. 

رئیس جمهور آمریکا با استناد به جمله‌ای از مارتین لوتر کینگ گفت: امیدوارم آموزش و پرورش سطح پایین و نامرغوب به تاریخ سپرده شود.

ترامپ اضافه کرد: همانطور که من اغلب گفته‌ام، آموزش مشکل حقوق مدنی زمانه ماست و به همین دلیل از کنگره خواسته ام از لایحه «انتخاب مدرسه» حمایت کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار