زنجان؛

تنها راه برون رفت از رکود اقتصادی حمایت از تولیدات داخلی است

امام جمعه موقت زنجان: عزت و اقتدار ایران اسلامی و تن‌ها راه برون رفت از رکود اقتصادی، حمایت از تولیدات داخلی و مصرف کالای ایرانی است.

تنها راه برون رفت از رکود اقتصادی حمایت از تولیدات داخلی است
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ امام جمعه موقت زنجان در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی گفت: اقدام و عمل که مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی به آن تأکید کرده اند به صورت عملی اجرایی نشده است.

حجت الاسلام سیدرضا موسوی با تأکید بر اینکه خرید کالاهای ایرانی شتاب بیشتری به عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی خواهد داد افزود: رونق اقتصادی و حمایت از تولید ایرانی در گرو مصرف کالای ایرانی است.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه خرید کالای ایرانی ایجاد اشتغال و رونق کارخانجات ایرانی را در پی دارد گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی و تن‌ها راه برون رفت از رکود اقتصادی، حمایت از تولیدات داخلی و مصرف کالای ایرانی است.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه به تلاش‌های دشمنان درباره باج خواهی استکبار از ملت ایران اشاره کرد و گفت: ایران قدرت برتر منطقه‌ای است و همچنان که حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود: ه اند آمریکا شیطان بزرگ و دشمن ملت ایران است.

حجت الاسلام سید رضا موسوی با تسلیت سالروز شهادت سرلشگر پاسدار ابراهیم همت، سالروز تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی رضوان اله تعالی علیه و کانون‌های فرهنگی. هنری مساجد را هم گرامی داشت.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.