مرفاوی:علت گله مندی فولاد موجه نیست/ فریسات:صبا در تغییر زمان رقابت با ما همکاری نکرد

سرمربی و مربی تیم های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی در مورد مسائل مهمی صحبت کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد گفت: همان‌طور که گفته بودم همه بازی‌ها برای ما سخت است و فولاد خوزستان از نظر فنی شرایط خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال صبا به بازی‌های حساس این تیم در ادامه لیگ اشاره کرد: بازیها تا پایان لیگ حساس است و ما به دنبال کسب هر 3 امتیاز از بازیها هستیم و بچه‌ها برای بازیهای خوب انگیزه‌های زیادی دارند که روز‌به‌روز بهتر خواهیم شد.

وی درخصوص جذب نشدن روزبه چشمی تاکید کرد: این مسئله را از مسئولان باشگاه بپرسید اما ما از نظر فنی این بازیکن را می‌خواستیم و او می‌توانست به ما کمک کند. هیچ مشکلی برای جذب او نبود، ما حتی باهم مذاکره کردیم و قرارداد بستیم که این قرارداد ثبت هم شد، اما به ما اعلام کردند که لیست تیم‌ پر است و شرایط جور دیگری شد. 

مرفاوی در پاسخ به گله‌مندی فولاد خوزستان درباره  همکاری نکردن صبا برای تغییر ساعت بازی افزود: با وجود اینکه برای همه تیم‌ها احترام قائل هستم ولی برنامه‌ریزی‌ها از قبل اعلام شده و همه شرایط بازی را می‌دانند و کسی نمی‌تواند گله‌ کند. 

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد نبود قاسم دهنوی به علت محرومیت در بازی فولاد اشاره کرد و گفت: میثم مجیدی هم به علت مصدومیت در بازی فردا حضور نخواهد داشت.


مرفاوی: / فریسات: عزیز فریسات در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: صبا در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی را جذب و نتایج مناسبی را کسب کرده است. امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم.

فریسات با بیان اینکه نتایج استقلال خوزستان در لیگ آسیا خوب بوده است از تداوم این نتایج خاطرنشان کرد: هر تیمی در این مراحل به دنبال نتایج خوب است و استقلال خوزستان هم با وجود بازیکنان خوبی که دارد می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

وی درباره افت تیم‌های شهرستانی  گفت: بعد از قهرمانی این تیم‌ها، بازیکنان آنها توسط تیم‌های دیگر جذب می‌شوند و تخلیه می‌شوند. سال گذشته 95 درصد بازیکنان تیم ما غیربومی بودند و امسال 95 درصد بومی هستند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد همکاری نکردن باشگاه صبای قم در تغییر ساعت بازی اشاره کرد و گفت: صبا می‌توانست در این مورد به ما کمک کند ولی به خاطر همکاری نکردن آنها ما مجبور هستیم یک روز بیشتر در قم بمانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار