کرمانشاه؛

تلاش برای ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات

رییس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: امروزه پیشرفت تکنولوژی به ویژه در حوزه فناوری اطلاعات توانسته تاثیر بسزایی در زندگی افراد و اجتماع بگذارد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛محسن حیاتی گفت: ما در دانشگاه رازی کرمانشاه به دنبال ایجاد زیرساخت لازم برای توسعه فناوری اطلاعات هستیم همچنین به دنبال ایجاد خدمات اینترنتی وسیع در این دانشگاه می باشیم.


حیاتی تصریح کرد: به دنبال آن هستیم که از فناوری اطلاعات در راستای توانمندسازی نیروهای انسانی بهره بگیریم.

رییس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به بحث ارتباط دانشگاه و صنعت و مشکلات موجود در عدم برقراری این ارتباط، اظهارکرد: بحث ارتباط دانشگاه با صنعت و بدنه جامعه یک بحث بسیار جدی است و اعتقاد داریم که فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند این پل ارتباطی بین صنعت و دانشگاه و همچنین دانشگاه و جامعه را مستحکم کند.

وی خاطرنشان کرد: فناوری اطلاعات و ارتباطات تاثیرات ویژه ای می تواند در کارآفرینی داشته باشد و افزایش دقت در انتخاب مشاغل  و همچنین افزایش دقت در کارایی مشاغل از ویژگیهای بهره گیری از فناوری اطلاعات است.

حیاتی افزود: اعتقاد دانشگاه به ویژه متخصصین رشته کامپیوتر این است که فناوری اطلاعات به عنوان مهمترین ابزار کارآفرینی باید مورد توجه ویژه مسئولین قرار گیرد.

رییس دانشکده فنی مهندسی دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری همایش ملی تجاری سازی خدمات الکترونیک در استان در آینده ای نزدیک خبرداد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.