اصفهان؛

بازی حساسی را جمعه این هفته در پیش داریم

بازی حساسی را در جمعه این هفته در پیش داریم چراکه هر دو تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان نجف‌آباد و شهرداری بم در رده‌های اول و دوم جدول لیگ فوتبال بانوان قرار دارند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه شهبازی   امروز در نخستین نشست خبری فوتبال بانوان استان اصفهان اظهار کرد: در این هفته کارهای تاکتیکی تیم آینده‌سازان نجف‌آباد را مرور کردیم.

وی با بیان اینکه چند مصدوم برای بازی در مقابل تیم فوتبال بانوان شهرداری بم داریم و منتظر نظر پزشک تیم برای مشخص کردن وضعیت بازی کردن این افراد هستیم، افزود: آینده‌سازان نجف‌آباد یک تیم است و این تیم حول محور این چند بازیکن که مصدوم هستند، نمی‌چرخد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی آینده‌سازان نجف‌آباد تصریح کرد: خط دفاعی تیم آینده‌سازان بهترین خط دفاعی است که با توجه به این موضوع آینده‌سازان، یک تیم خوب به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه برای بازی جمعه در مقابل تیم فوتبال بانوان شهرداری بم آماده هستیم، تأکید کرد: با وجود تمام اعم از مشکلات مالی بازیکنان تصمیم گرفته‌اند تا جشن قهرمانی را پس برد در مقابل تیم شهرداری بم در ورزشگاه ذوب‌آهن فولادشهر برگزار کنیم.

شهبازی بیان کرد: بازی حساسی را در جمعه این هفته در پیش داریم چراکه هر دو تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان نجف‌آباد و شهرداری بم در رده‌های اول و دوم جدول لیگ فوتبال بانوان قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید در فوتبال بانوان اخلاق رعایت شود، اظهار کرد: اخلاق در فوتبال بسیار اهمیت دارد اما باید توجه داشت که اخلاق در بین بازیکنان در تمام اوقات اعم از تمرینات و بازی‌های فوتبال بانوان رعایت شود.

سرمربی تیم فوتبال بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی آینده‌سازان نجف‌آباد عنوان کرد: آمادگی بازیکنان و تمام عوامل تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان برای بازی روز جمعه بسیار خوب است.

وی در رابطه با تیم فوتبال بانوان شهرداری بم اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری بم یک تیم بسیار خوبی است چرا که 4 سال قهرمانی لیگ فوتبال بانوان را به یدک می‌کشد و به طور کلی تیم باکلاسی است.

شهبازی با بیان اینکه با تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با خیال راحت‌تر بازی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن تمام خصوصیات خوب تیم فوتبال بانوان شهرداری بم، کار برای تیم فوتبال آینده‌سازان نجف‌آباد برای مقابله و بازی کردن با این تیم بسیار راحت است چراکه با خوب بازی کردن آن تیم، بازیکنان تیم آینده‌سازان می‌توانند بهتر بازی کرده و در نتیجه پیروزی در این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند.

وی خطاب به ریاست هیأت فوتبال و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن تأکید کرد: باید بگوییم که یک بازی خوب زمین خوب هم می‌خواهد و ما تیمی هستیم که روی زمین خیلی خوب بازی می‌کنیم و قول می‌دهیم که در روز جمعه بازی خوبی را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی آینده‌سازان نجف‌آباد بیان کرد: کوثر کمالی و فاطمه عادلی دو مصدوم تیم آینده‌سازان نجف‌آباد هستند که مصدومیت آن‌ها در زمان اردوی تیم ملی اتفاق افتاد اما مصدومیت آن‌ها فقط مربوط به اردوی تیم ملی نیست.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در تیم فوتبال بانوان انجام نشده است چرا که بازیکن باید از لحاظ بدنی آماده باشد، ادامه داد: باید مدارس فوتبال را برای بانوان توسعه دهیم و همزمان با آن باید مربی خوب برای این موضوع تربیت کنیم چرا که مربی نیاز به تکنیک‌هایی برای تربیت بازیکنان دارد.

شهبازی در پایان ابراز کرد: ما تمام سعی خود را می‌کنیم که این دوره از لیگ بانوان را بدون باخت پشت سر بگذاریم و جشن قهرمانی را در مقابل تماشاچیان در روز جمعه در ورزشگاه ذوب‌آهن فولادشهر برگزار کنیم.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.