دلیل اخراج کفشگری،بماند

مهاجری:وضعیت جذب چشمی هنوز مشخص نیست/مربیان بزرگ هم در مشهد به مشکل خوردند

سرمربی پدیده گفت: برای جذب روزبه چشمی فعلا کاری نکردیم اما احتمالا برای جذب او اقدام می کنیم.

رضا مهاجری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره وضعیت تیم پدیده گفت : خداروشکر وضعیت فعلی تیم ما بد نیست و امروز هم با بچه ها به صورت تیمی به حرم مطهر امام رضا (ع) می رویم. تمرینات خوبی هم پس از پیروزی برابر نفت آبادان انجام دادیم و فشار روانی پس از این پیروزی از روی بچه های ما برداشته شد. امیداوریم برابر گسترش هم که تیمی خوبی است با قدرت ظاهر شویم و پیروزی خانگی را به دست آوریم.
 
سرمربی تیم پدیده درباره مشکلات مدیریتی باشگاه در هفته های اخیر بیان کرد: مشکلات مدیریتی حل شده است و اکنون تیم ما به آرامش رسیده. ان شاالله در این چند مسابقه باقی مانده نیز با تمرکز نتایج خوبی را بگیریم.
 
در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت هادی برگی زر مدیرعامل پیشین باشگاه که با مهاجری رابطه خوبی هم ندارند شنیده شده است. سرمربی این تیم درباره این موضوع گفت: این موضوع ها به من مربوط نمی شود و من کار فنی خودم را انجا می دهم و در این مسائل ورود نمی کنم.
 
وی درباره افت دو تیم مشهدی در لیگ برتر و وضعیت نامناسب پدیده و سیاه جامگان در لیگ برتر اظهار داشت:این بحث های کلی است که فوتبال مشهد درگیر آن است. در فوتبال مشهد مربی های بزرگی مثل فیروز کریمی و فرهاد کاظمی کار کردند که در کارنامه شان قهرمانی ایران و آسیا دیده شده ولی هیچکدام از آنها نتوانستد در مشهد موفق باشند. ما باید زیر ساختهایمان و وضعیت باشگاه داری را درست کنیم تا تیم های مشهدی نتیجه بگیرند.
 
 
دو روز پیش رضا حقیقی و امروز نیز مهرداد کفشگری دو هافیک باتجربه پدیده توسط مهاجری از این تیم کنار گذاشته شدند. سرمربی پدیده درباره علت این کار بیان کرد: این دو بازیکن را به دلیل مسائل انضباطی در اختیار باشگاه قرار دادیم و دلیلش هم بماند .
 
مهاجری در پایان درباره احتمال جذب روزبه چشمی بیان کرد:باید ببینیم تکلیف این بازیکن با صبا چه می شود . فعلا اقدامی نکردیم ولی باید ببنیم چه می شود و احتمالا برای جذب او اقدام می کنیم.
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار