افزایش 30 درصدی ثروتمندان لندن تا 10 سال آینده

علی‌رغم خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، انتظار می‌رود تا 10 سال آینده شمار ثروتمندان پایتخت این کشور 30 درصد افزایش یابد.

افزایش 30 درصدی ثروتمندان لندن تا 10 سال آینده

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ با وجود نگرانی ها از وضع سیاسی و اقتصادی انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا، پایتخت این کشور همچنان مرکز توجه مولتی‌میلیاردرهای جهان است.

نایت فرانک، بزرگترین کارگزار در زمینه مسکن و مستغلات در انگلیس اعلام کرد علیرغم خروج انگلیس از اتحادیه اروپا انتظار می رود شمار ثروتمندان شهر لندن که بیش از 30 میلیون دلار ثروت دارند تا 10 سال آینده با افزایش 30 درصدی به 6058 نفر برسد.

وی افزود: تجدید نظر در روادید سرمایه گذاری در انگلیس و معرفی چکهای ضد پولشویی در سال 2014 از مهمترین دلایلی است که موجب جذب ثروتمندان جهان برای اقامت در لندن شده است.

به گفته نایت فرانک، شهر نیویورک همچنان موقعیت بالای خود را برای جذب سرمایه ثروتمندان حفظ کرده است؛ اما با روی کار آمدن دونالد ترامپ در آمریکا و بی اعتمادی ثروتمندان و سرمایه‌گذاران به اقتصاد این کشور، احتمال جاری شدن سرمایه ها به سوی لندن دو چندان می شود.

داده های آماری نشان می دهد، تا 10 سال آینده با تسریع رشد اقتصادی کشورهای بزرگی همچون چین و هند، شمار میلیاردرهای جهان به بیش 3 هزار نفر می رسد و انتظار می رود 48 درصد از میلیاردهایی که بیش از یک میلیارد دلار ثروت دارند، در کشورهایی که بهترین خدمات مالی، صنعتی، رسانه ای، بهداشتی و فناوری را ارائه می‌دهند، سرمایه گذاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار