کرمانشاه؛

هم اندیشی رای رفع مشکلات بخش ازگله

جلسه هم اندیشی لازم برای رفع مشکلات بخش ازگله شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گفت: اخیراً مکاتبه ای از سوی جمعی از روحانیون، معتمدین و مردم بخش ازگله با ریاست جمهوری در خصوص رفع مشکلات این بخش صورت گرفته و در همین راستا دکترروحانی از استاندار  کرمانشاه خواسته اند که در این زمینه اقدام شود.
 
بهرام سلیمانی افزود: باید در این جلسه راهکارهای لازم برای بررسی مشکلات این بخش مورد بررسی قرار گیرد و نتایج آن برای اتخاذ تصمیمات لازم به مدیریت ارشد استان و همچنین مسئولین کشوری ارائه گردد.
 
وی افزود:دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات مناطق محروم نگاه و توجه ویژه دارد لذا ما در استان باید برای وظایف محوله نهایت اهتمام خود را بکار گیریم و مدیران در این راستان وظیفه مهمی بر عهده دارند.
 
وی بیان داشت: ضرورت دارد مدیران  براساس مسئولیت کاری برای رفع مشکلات این بخش راهکارها و پیشنهاد ات خود را به صورت مکتوب ارائه کنند.
 
نبود جایگاه سوخت، رسیدگی به وضعیت جاده ها، دفع غیربهداشتی فاضلاب شهر ازگله، قطعی مداوم خط های تلفن های ثابت و همراه و ضعف شدید خدمات اینترنتی، کاهش تعرفه های آب و فاضلاب و برق، گازرسانی به این بخش، افزایش سهم آب زمین های کشاورزی ازگله از محل طرح آبی گرمسیری از  جمله خواسته های مهم مردم ازگله بود که مورد رسیدگی قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.