پاسخ مهلک ارتش یمن به تجاوزگری‌های مزدوران سعودی

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن جلوی پیشروی جدید نیروهای متجاوز سعودی را گرفتند و بر ثبات خود در رویارویی با تجاوز مداوم به ملت یمن تأکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به جنایات متجاوزان علیه ملت یمن به حملات و ضربات خود به آنها در مناطق مرزی ادامه دادند.

گزارشگر شبکه تلویزیونی المنار در گزارشی با اعلام این مطلب گفت یگان های موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن با کاتیوشا و موشک به مواضع ارتش سعودی و مزدوران آنها در گذرگاه مرزی خضرا حمله کردند و سپس پادگان رجلا را در استان نجران با یک فروند موشک زلزال -2 هدف قرار دادند.

موشک های یمنی‌ها خودروهای نظامی و زرهی سعودی‌ها را در یکی از تپه‌ها در نزدیکی گذرگاه خضرا تعقیب کردند و یک فروند موشک هدایت شونده به یک دستگاه خودروی نظامی حامل دوازده نفر از نیروهای متجاوز اصابت کرد که این خودرو کاملا در آتش سوخت و سایر خودروها عقب نشینی کردند.

گزارشگر المنار گفت مواضع ارتش سعودی در غرب گذرگاه مرزی الطوال نیز هدف حملات متمرکز توپخانه‌ای نیروهای یمنی قرار گرفت و ضربات مستقیمی وارد شد.

این در حالی است که یگانهای تک تیرانداز یمنی توانستند دو سرباز ارتش سعودی را در شمال صحرای میدی در نجران به هلاکت برسانند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن جلوی پیشروی جدید نیروهای متجاوز را در شهرستان قبیته در استان لحج گرفتند و بر ثبات خود در رویارویی با تجاوز مداوم به ملت یمن تأکید کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار