شیراز؛

پیام معاون رئیس سازمان صدا و سیما در گرامیداشت یاد و خاطره شهدا

معاون رئیس سازمان صدا و سیما در پیامی یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی دارابی معاون رئیس سازمان صدا و سیما در امور استان ها در پیامی به یادواره شهدای رسانه استان فارس یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

 
در این پیام آمده است: شهیدان مظهر ایثار و استقامت هستند، و در مقابل دشمنان با گذشتن از جانشان باعث شدند انقلاب اسلامی همچون سروی سربلند و تنومند، پایدار و استوار باقی بماند.
 
امروز نیازمندی بشر به اخلاق و معنویت اسلامی روزافزون شده، و مایه فضیلت است که یاد شهدا به عنوان فانوس روشن و چراغ راه عاشقان زنده بماند.  
 
در پیام رییس سازمان صدا و سیما در امور استان ها آمده است: در این عرصه رسانه ها نقشی بی بدیل دارند، آنها با انتشار عطر شهادت و فرهنگ ایثار در جامعه، به مثابه بارانی از معنویت و بیداری، جان و روح و جامعه را جلا می بخشند و دلها را مهیای رویش و پویشی مبارک می سازند.  
 
همه ما لحظه لحظه زندگیمان را مدیون سلحشوری و حماسه آفرینی شهیدان می دانیم و صبر و شکیبایی خانواده های آنها را می ستاییم و مفتخریم که جمعی از خانواده بزرگ ایثارگران، منتسب و متصف به صدا و سیما هستند.  
 
شیراز، شهر شعر و شعور و شهادت، با نفس های شما عطرآگین می شود و حضور موثر شما در صحنه ها و عرصه های مهم امروز، انعکاسی از جوشش و جهاد شهدای رسانه است.  
 
صدای رسای شهدا و سیمای روشن یادگاران آنها، مخاطبانی فراتر از گستره آن شهر و استان دارد، با الفبای شهادت هر کلامی از آن سو شنیدنی و هر پیامی پذیرفتنی است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار