قزوین؛

جشنواره ابوذر و گرامیداشت شهدای رسانه

در دومین جشنواره رسانه ای ابوذر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای رسانه استان ، نفرات برتر این رسانه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ دراین مراسم که در مسجد امام خمینی قزوین برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان  محمد حسن ماخانی ، رضا طاهر خانی  ، ابراهيم سهيلی  ، حمید رضا كشاورز  ، محمد حسين محموديان  ، ابوالفضل  رجبی ، محمود صلاحی ،  غلام حسين اسد الهی  و طهماسب شیخ حسنی  نفرات برتر این جشنواره در زمینه  خبر و گزارش، یادداشت و سرمقاله ، عکس خبری و تیتر صفحه اول معرفی شدند.

جشنواره ابوذر و گرامیداشت شهداي رسانه

این جشنواره در محورهای اقتصاد مقاومتی ، امر به‌معروف و نهی‌ از منکر ، دشمن‌شناسی ،  معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و  تقویت روحیه خودباوری برگزار شد .

در این مراسم بیژن نوباوه کارشناس رسانه با بیان اینکه امنیت مهم ترین مولفه زندگی موفق در هر کشوری است گفت : امروز امنیت پایدار ایران در دنیا بی نظیر است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس اسلامی  افزود : امنیت پایدار یک مسئله فرهنگی است که جز با هدف مشترک ملی و ایدوئولوژی مناسب محقق نخواهد شد .

جشنواره ابوذر و گرامیداشت شهداي رسانه

وی گفت : امریکا در صدد است با دوقطبی کردن مردم و تقسیم آن ها در جناح های مختلف اهداف راهبری ایران و امنیت آن را بر هم زند .

نوباوه با بیان اینکه آمریکا در تلاش است اتحاد مردم ایران را بر هم زند گفت : مردم و نیروهای مسلح با هم متحدند تا کشور امنیت پایدار داشته باشد.

وی با بیان اینکه ماهواره ها و فضای مجازی در تلاشند تا ایدوئولوژی ایران را بر هم بزند گفت : هر جا که ملت ایران مورد تهاجم قرار گیرد نقطه قوت نظام است .

مدیر مسئول روزنامه عصر ایرانیان گفت : امروز دنیا خود متوجه خواهد شد که یا حرف های امریکا از پایه دروغ بوده است و یا عنصری در ایرانی ها وجود دارد که در سخت ترین شرایط بزرگترین کارها را انجام داده اند .

وی گفت : چهاردهه از انقلاب می گذرد و به جرات می توان گفت به جز ایران حتی یک کشور وجود نداشته که توان مقابله و ایستادگی با یک ابرقدرت دنیا را داشته باشد .

سرباز رئیس سازمان بسیج و رسانه استان  هم هدف از برگزاری این یادواره را پیوند بین بسیج و رسانه عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها همواره در کنار انقلاب لحظات نابی را از رشادت‌ها و پیروزی ملت سرافراز ایران به ثبت رسانده و با جهاد عظیم خود در جنگ نرم تا پای جان برای حفظ ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار