برگزاری مسابقات فوتسال بانوان در دوراهک

مسابقات فوتسال بانوان شهر دوراهک در سالن ورزشی زنده یاد حیدر دوراهکی برگزار و با قهرمانی تیم فوتسال بانوان دوراهک به پایان رسید.

برگزاری مسابقات فوتسال بانوان در دوراهک
به گزرش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهردار دوراهک با بیان اینکه این مسابقات با شرکت 4 تیم از شهرهای آبدان، بنک، سیراف و دوراهک برگزار شد، اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان دوراهک توانست قهرمان این دوره از مسابقات جام شهرداری و شورای اسلامی شود.

هوشنگ احمدی با تاکید بر اینکه برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در سطح شهر را از اولویت‌های مهم شورای اسلامی و شهرداری دوراهک است، افزود: خوشبختانه با توجه به نگاه و تاکید اعضای شورای اسلامی به ورزش جوانان، این حوزه در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان همیشه پیش قراول بوده است.
 
وی ضمن تقدیر از حضور تیم‌های فوتسال بانوان شهرهای آبدان، بنک، سیراف و دوراهک در این دوره از مسابقات اظهار داشت: ورزش در ایجاد شادابی و نشاط و دوری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم و موثر خواهد داشت.

شهردار دوراهک با بیان اینکه این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد، گفت: تقویت و توسعه ورزش و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه یکی از نیازهای ضروری در راستای رسیدن به سلامتی، شادابی و نشاط خواهد بود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.