افتخاری: امیدواریم یک ستاره دیگر در آسیا بگیریم/ برای رفع مشکل رحمتی به فدراسیون می روم

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از برد مقابل التعاون خوشحالیم و به مردم و هواداران تبریک می گویم و امیدواریم یک ستاره دیگر هم در آسیا بدست آوریم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت باشگاه استقلال، سیدرضا افتخاری بعد از بازگشت کاروان آبی پوشان به تهران درباره برخی موضوعات توضیحاتی را ارئه داد.

بازی با التعاون:
از بازی خیلی خوب بود و بردمان مقابل تیم عربستانی خوشحالیم و به مردم و هواداران تبریک می گویم و امیدواریم یک ستاره دیگر بدست آوریم.

تصور سه گل به التعاون:
بله، در بازی اول استرس داشتیم و عملکرد همیشگی را نداشتیم. بدشانس بودیم و نتوانستیم جبران کنیم. این تجربه خوبی بود و نقاط ضعف را بر طرف خواهیم کرد.

حضور در عمان:
قرار نبود به عمان بروم ولی گفتم شاید مشکلاتی باشد و بهتر است بروم تا مشکلات حل شود چرا که ما میزبان بودیم و باید شرایط را فراهم می کردیم تا جریمه نشویم.

پیگیری وضعیت محرومیت رحمتی:
قرار است شنبه به فدراسیون بروم تا ببینیم این مشکل حل می شود یا نه. به رحمتی هم گفتم فعلا صحبتی نکند. طبیعی است که کمی طی شدن مراحل قانونی طول بکشد و امیدواریم این مسئله حل شود. ما پیشنهاد خود را به فدراسیون می دهیم و امیدواریم فدراسیون شرایط را درک کتد تا دروازه بان خوب ما با روحیه بهتری در بازی های لیگ قهرمانان آسیا درون دروازه قرار گیرد.

تخلف مربی استقلال:
نباید تا چیزی ثابت نشده درباره اش صحبت کرد. من هم چیزهایی شنیده ام ولی در ایران نبودم که ببینم چه مطالبی نوشته شده است. نباید به این مسائل تا قبل از اثبات دامن زده شود چون در برخی مواقع از کاه کوه می سازند.
 
نفر پنجم هیات مدیره:
مشکل نفر پنجم نیست. مشکل بدهی هاست و تلاش می کنیم تا این مسئله را حل کنیم و بدهی ها را سبک کنیم.

شکایت بازیکنان خارجی:
2 بازیکن تاکنون پولشان پرداخت شده است. شکایت پروپیچ هم به CAS رسیده و سال بعد نتیجه اش مشخص می شود چون ما شکایت کرده ایم. بدهی های هلمکه و ردی را تسویه شده و ساموئل هم قسط اولش را از این هفته پرداخت می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار