منصوریان: فردا برای ما بازی سختی خواهد بود/ از هواداران می خواهم جوانان استقلال را تنها نگذارند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هدف اصلی ما این است ‏بتوانیم موفقیت های اخیر را با برتری برابر سیاه جامگان ادامه دهیم و فردا بازی سختی را پیش رو داریم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: صحبت هایم را ‏با گرامیداشت یاد اکبر دارستانی در تیم نفت شروع می کنم که سال گذشته دارفانی را وداع گفت. شاید اگرعمری داشت الان مربی ‏بدنساز تیم استقلال بود

وی ادامه داد: بازی فردا برای ما سخت خواهد بود. خداداد عزیزی و مهدی هاشمی نسب برای این تیم زحمت کشیدند و خوب ‏فوتبال بازی می کردند. آقای میثاقیان هم جای آنها آمده است و تفکراتش را می دانیم اما نمی دانیم داخل زمین چه خواهد کرد‎.

منصوریان ادامه داد: به بازیکنانم گفته ام که باید حواس شان باشد که ما یک هفته آسیایی هستیم و یک در لیگ داخلی بازی می ‏کنیم. به بازیکنان گفته ام که فقط تا تمرین فردا حق شادی در مورد یک پیروزی را دارند. از هواداران هم می خواهم که ما را ‏روز شنبه حمایت کنند و این جوانان استقلال را تنها نگذارند. امیدوارم بتوانیم از سد سیاه جامگان که حریف سختکوشی هست ‏بگذریم. ‎

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: سه امتیاز این دیدار برای ما بسیار مهم است و امیدوارم بتوانیم با حمایت هواداران و با ‏تلاش بازیکنان به این مهم دست پیدا کنیم.
 ‎
وی از بدنسازی تیمش در استقلال ابراز رضایت کرد و گفت: روشی که ما در بدنسازی استقلال داریم در کلاس های پیشرفت ‏استفاده شده و هر مربی بدنسازی که می آید باید مجری برنامه های ما باشد. ما مربیانی را به خدمت گرفته ایم که بتوانند این روش ‏بدنسازی که هلندی است را به اجرا در آورد.

منصوریان در مورد حضور کاوه رضایی در این دیدار گفت: زمانی که در عمان بودیم کاوه مادر بزرگش را از دست داده بود و ‏ما به خاطر شرایط بازی به وی اطلاع ندادیم و بعد از بازی گفتیم که بلافاصله به تهران برگشت و پس از شرکت در مراسم ‏مادربزرگش امروز بعدازظهر در اردوی ما حاضر خواهد شد‎.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از کنار گذاشتن خسرو حیدری برای این بازی خبر داد و گفت: به خاطر فشاری که خسرو حیدری ‏امده است و برای جلوگیری از مصدومیت مجدد این بازیکن در این دیدار او را همراه نداریم و گفتیم که به اردو نیاید.
 ‎
علیرضا منصوریان در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال جوانان زیادی دارد که سرمایه این باشگاه هستند. از این به بعد هم هر ‏بازیکن زیر ۱۸ سالی که به استقلال بیاید باید قرارداد بلند مدت ببندد. هدف ما این است که چند بازیکن جوان دیگر را برای ‏استقلال کشف کنیم. به همین خاطر چند استعدادیاب را با هزینه خود در سراسر کشور گذاشته ام تا بهترین ها را به استقلال ‏بیاورند‎.

سرمربی تیم فوتبال استقلال از دو بازی سخت پیش روی این تیم خبر داد و گفت: ما باید با لوکوموتیو هم بازی کنیم و بازی با ‏سیاه جامگان هم همانطور که گفتم برای ما سخت است. استفاده از جوانان ریسک بالایی می خواهد و اینکه می گویند توفیق ‏اجباری است درست نیست. ما از ابتدای فصل روی جوانان برنامه ریزی کرده بودیم و منتظر بودیم این جوانان یکی یکی اعلام ‏آمادگی کنند که برای بازی کردن آماده هستند‎. ‎
منصوریان در مورد روزبه چشمی گفت: برای اتفاقی که رخ داده بسیار ناراحت هستم. شب گذشته با مدیر برنامه های روزبه ‏صحبت کردم و از وی خواستم که روزبه را تمرینات ما برگرداند. این بازیکن از نظر روحی لطمه خورده است. از این موضوع ‏خیلی ناراحت هستم و از هواداران می خواهم که به وی انرژی مثبت بدهد چون او فصل آینده بازیکن استقلال است. ‎

وی با انتقاد از تیم هایی که سرباز می گیرند گفت: من به آقای تاج هم گفتم که کاری کنند که هر تیمی سه بازیکن ‏سربازش را حفظ کند. اصلا چه دلیلی دارد تیمی مثل تراکتورسازی بازیکن سرباز بگیرد. این تیم که نظامی ‏نیست. حالا بحث ملوان و فجرسپاسی فرق می کند. باید عدالت در این تیم ها رعایت شود نه اینکه فقط ‏تراکتورسازی از بازیکن سرباز استفاده کند. از بیرون به بازیکن من می گویند برو خودت را سرباز کن. اگر ‏قرار است تیم های دیگر سرباز بگیرند ما هم باید سرباز بگیریم‎.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار