پربازدیدترین اخبار صفحه افغانستان باشگاه خبرنگاران

سفیر پاکستان برای سومین باز احضار شد، کمک بلاعوض ژاپن به افغانستان، جده امروز میزبان مذاکرات افغانستان است، و ... از پربازدیدترین اخبار صفحه افغانستان باشگاه خبرنگاران است.

پربازدیدترین اخبار صفحه افغانستان باشگاه خبرنگارانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، سفیر پاکستان برای سومین باز احضار شد،کمک بلاعوض ژاپن به افغانستان،جده امروز میزبان مذاکرات افغانستان است، نماینده پارلمان افغانستان از برگزاری «جشنواره افغانستان‌شناسی» در ایران تشکر کرد و ... از پربازدیدترین اخبار صفحه افغانستان باشگاه خبرنگاران است.


سفیر پاکستان برای سومین باز احضار شد

پس از نقض حریم هوایی افغانستان توسط بالگردهای نظامی پاکستان، وزارت امور خارجه سفیر اسلام‌آباد در کابل را برای سومین بار احضار کرد.


کمک بلاعوض ژاپن به افغانستان

سفارت ژاپن در کابل اعلام کرد که این کشور برای پروژه‌ی " بهبود ارزش زنجیره‌ای زراعت " در هرات، ۸.۷۷ میلیون دلار امریکایی کمک بدون بازپرداخت می‌کند.


جده امروز میزبان مذاکرات افغانستان است

دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی در جده میزبان نشست گروه تماس بین‌المللی ذی ربط درخصوص افغانستان است.


روسیه و تاجیکستان محافظت مرزی با افغانستان را تقویت می‌کنند

روسیه و تاجیکستان موافقت کردند که برای جلوگیری از گسترش درگیری ها از افغانستان به کشوری آسیای مرکزی، محافظت از مرز تاجیکستان با افغانستان را تقویت کنند.


بازداشت دو نفر در بلخ به اتهام سرقت تسلیحات نظامی

پلیس ولایت بلخ گفته است که معتمد و یک افسر واحد ویژه فرماندهی پلیس این ولایت در پیوند به ناپدید شدن جنگ‌افزارهای نظامی از واحد ویژه فرماندهی پلیس بلخ، بازداشت و به دادستانی نظامی معرفی شده‌اند.


نبی عیسی‌خیل و محمدی بهترین بازیکنان سال شدند

نبی عیسی خیل و محمدی کریکت بازان خوب افغانستان در رده کشورهای درجه دوم به ترتیب بهترین بالر و بیتس من سال ۲۰۱۶ جهان شدند.


بی‌توجهی دکتر جراح در قندوز جان 2 خواهر را گرفت

بر بنیاد تعدادی اسناد، مرکز صحی خصوصی «افغان ‌سنترال هند» در قندوز با این که جواز عملیات جراحی را ندارد، آزادانه عمل می‌کند که در آخرین مورد در اثر جراحی جاغور «تیروئید» جان دو خواهر را گرفته است.


نماینده پارلمان افغانستان از برگزاری «جشنواره افغانستان‌شناسی» در ایران تشکر کرد

نماینده پارلمان افغانستان گفت: جوانان و نوجوانان مهاجر افغانستان باید با فرهنگ و آداب و رسوم کشورشان آشنا باشند.


امضای قراردادهای فرهنگی بین ایران و افغانستان

سرپرست وزارت فرهنگ و اطلاعات افغانستان گفت که ایران و افغانستان قرارداد راه اندازی مراکز فرهنگی در کشورهای طرف مقابل امضاء خواهند کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار