غیاثی: وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به دو و میدانی داشته باشد

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی گفت: دو و میدانی تحول بزرگی را شروع کرده و در این مسیر، نیاز به نگاه ویژه وزارت ورزش و جوانان دارد.

غیاثی: وزارت ورزش نگاه ویژه ای به دوومیدانی داشته باشدتیمور غیاثی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مجمع سالیانه فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: از مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای حضور در این مجمع تشکر می کنم و از آن ها می خواهم نظر وی‍‍ژه ای به دو و میدانی داشته باشند چرا که این رشته تحولات عظیمی را پشت سر می گذارد.

وی افزود: در سال های قبل منتقد فدراسیون دو و میدانی بودم اما با توجه به تلاش های مجید کیهانی و اعضای مجمع، در حال حاضر جز حامیان این فدراسیون هستم و از وزیر ورزش، معاونانش و همچنین کمیته ملی المپیک در خواست می کنم به حمایت از این رشته ادامه دهند. شک نکنید در طی 2 تا 3 سال آینده ورزشکاران و قهرمانان آینده داری از دو و میدانی معرفی می شوند.

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون دو و میدانی با جذب حامیان مالی، تحول بزرگی را شروع کرده و بدون شک با پشتوانه مسئولان ورزش کشورمان به روند موفق سال های قبل باز می گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار