همدان؛

ضرورت توجه به توسعه فوتبال رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انتظار ما از هیات های فوتبال استان همدان پرداختن به توسعه فوتبال رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی تاج در مجمع انتخابات هیات فوتبال استان همدان اضافه کرد: امسال تیم های جوانان و نوجوانان کشورمان راهی جام جهانی شدند، بویژه نوجوانان که پس از شانزده سال به این رقابت مهم راه یافت.
 
وی افزود: حتی اگر هم در رده های پایه نتوانیم به جام جهانی برویم نیز باید سرمایه گذاری لازم را داشته باشیم چرا که پرداختن به رده های سنی پایه به عنوان پشتوانه های تیم ملی بزرگسالان وظیفه ما است.
 
وی خاطرنشان کرد: استان همدان سهم خوبی در فوتبال کشور و تیم ملی دارد و انتظار می رود رئیس جدید هیات فوتبال همدان از تمام ظرفیت ها در راستای توسعه این ورزش استفاده لازم را داشته باشد.
 
وی افزود:امروزه فوتبال به عنوان پرمخاطب ترین ورزش جهان از جایگاه و اقبال گسترده جوامع برخوردار است و حتی همه کشورها قدرت سیاسی خود را به وسیله فوتبال به رخ یکدیگر می کشند.
 
تاج بیان کرد: فوتبال موضوع بسیار فراتر و گسترده تری است که حتی مرز هم نمی شناسد و فوتبالدوستان در همه قاره ها از رقابت های اروپایی نظیر برد تیم بارسلونا خوشحال می شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: فوتبال مرز و نژاد نمی پذیرد و فراگیر تر از مباحث عمومی جامعه است و کشور ما نیز از علاقه مندان پرشماری در این رشته ورزشی دارد به طوریکه هم اکنون 20 میلیون تن در ایران فوتسال بازی می کنند.
 
وی در ادامه گفت: بانوان نیز نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و بر این اساس رویکرد کامل حمایتی از رده های سنی مختلف بانوان داریم و حتی مربیان مطرح جهانی از جمله یک مربی سرشناس هلندی را به ایران آوردیم چرا که توسعه فوتبال بانوان با حفظ شئونات اخلاقی و اسلامی برای ما بسیار حایز اهمیت است.
 
انتهای پیام/کرئیس فدراسیون فوتبال: به آینده فوتبال کشور خوشبین هستم


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.