افتتاح پروژه بزرگ گازرسانی با حضور رییس جمهور

دکتر روحانی در جمع شهروندان گفت: خوشحال هستم در ایامی که مزین به نام مبارک حضرت فاطمه (س )است، در حضور مردم شریف و مهمان نواز سیستان و بلوچستان هستم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر روحانی درآیین افتتاح شبکه گاز  گفت:  این سفرم به سیستان و بلوچستان، جز سفرهای استانی محسوب نمی شود ، بلکه سفر وفای بعهد است.

افتتاح پروژه بزرگ گازرسانی با حضور رییس جمهور

وی ادامه داد: در سفر اول وعده هایی به مردم شریف این استان دادم و شما نیز مطالباتی از دولت داشتید، طرح هایی را از ما طلب کردید و دولت برای تحقق آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

دکتر روحانی گفت: امروز شاهد آن هستیم که بسیاری از وعده های ما به مردم این استان در سایه وحدت و همدلی مردم این دیار محقق شد.

از مردم سیستان و بلوچستان به خاطر وجود امنیت و انسجام تشکر می کنم.

خط انتقال گاز به سیستان و بلوچستان در پی سفر نخست دولت نهم و هیات وزیران به سیستان و بلوچستان با اجرای پروژه عظیم انتقال گاز از عسلویه به طول 907 کیلومتر با قطر 56 اینچ در سال 1384 مصوب و در شهریور 1389 به بهره برداری رسید.

همچنین تصویب گازرسانی به 300 هزار خانوار شهری و روستایی در شهرستان های زاهدان، چابهار، خاش، زابل، کنارک و گازرسانی به صنایع موجود با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون دلار از محل بند «ق» تبصره 2 قانون بودجه از برکات سفر نخست دولت تدبیر و امید به این استان در سال 93 بوده است.

سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
خط لوله انتقال به۵۰کیلومتری زاهدان هم نرسیده
آخرین اخبار