سمنان؛

نظارت بر عرضه کالاهای نوروزی استان سمنان

همزمان با نوروز 96 بیش از 120 بازرس بر نحوه عرضه کالا و ثبت تخلفات احتمالی در بازار استان سمنان نظارت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان؛ علی اکبر صیادجو رئیس اتحادیه اتاق اصناف استان سمنان گفت: 120 بازرس بر نحوه عرضه کالا و ثبت تخلف های احتمالی در بازار این استان همزمان با نوروز 96 نظارت می کنند.

وی افزود: اتحادیه اصناف در کاهش یا افزایش قیمت های محصولات قابل عرضه در بازار استان نقشی ندارد، اما نظارت دقیق بر قیمت های مصوب را همزمان با آغاز خریدهای نوروزی انجام می دهد.

صیادجو تصریح کرد: همزمان با آغاز خریدهای نوروزی بیش از 35 فروشگاه کیف و کفش، پوشاک و آجیل و خشکبار با تخفیف 10 درصدی، کالاهای خود را به شهروندان سمنان عرضه می کنند.

وی با اشاره به ذخیره میوه برای مردم استان سمنان ویژه نوروز 96، افزود: 650 تن سیب و پرتقال هم اکنون در سردخانه ویژه نوروز 96 ذخیره شده است که از 25 اسفند 95 توسط 30 عامل توزیع و واحد صنفی در بخش میوه و تره بار به صورت یارانه ای توزیع می شود.

رئیس اتحادیه اتاق اصناف استان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه دایمی بهاره و پاییزه به دلیل رکود اقتصادی در بازار باعث کاهش فروش در واحدهای صنفی سمنان می‌شود، اظهار داشت: باید برای حمایت بیش از پیش از اصناف استان سمنان تلاش کرد و به جای برپایی نمایشگاه برای فروش های ویژه فصلی پیشنهاد می شود این فروش های ویژه به فروشگاه ها و واحدهای صنفی استان واگذار شود.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.