لیگ برتر تنیس روی میز بانوان ؛

ضرغام پور: مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان پیش از عید به پایان می رسد

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز کشور گفت: مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان پیش از عید و لیگ برتر آقایان پس از عید نوروز به پایان می رسد.

ضرغام پور : مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان پیش از عید به پایان می رسدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان با انجام مسابقات در دو مرحله رفت وبرگشت تا در بهمن و اسفند پیگیری شد تا چهره تیم‌های حاضر در مرحله پایانی مسابقات مشخص شود. 

مرحله نخست لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور روز‌های بیستم و بیست و یکم بهمن در شهر اصفهان پیگیری شد که تیم‌های ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، آکادمی رهام اهواز و ملی حفاری ایران به ترتیب جایگاه‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند. 

تنها چند هفته پس از مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر، مرحله دوم در روز‌های پنجم و ششم اسفند در آکادمی تنیس روی میز تهران پیگیری شد که باز هم تیم‌های ذوب آهن، مس کرمان، مناطق نفت خیز جنوب و آکادمی رهام اهواز به ترتیب جایگاه‌های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند تا تکلیف نهایی جدول برای حضور تیم‌ها در مرحله پلی آف مشخص شود. 

جدول رده بندی لیگ برتر تنیس روی میز بانوان در مجموع مراحل اول و دوم:

نام تیم امتیاز کسب شده مرحله اول امتیاز کسب شده مرحله دوم جمع امتیاز‌ها. 

 ۱. ذوب آهن اصفهان ۸، ۸، ۱۶،. 
 ۲. مس کرمان ۷، ۷، ۱۴،. 
 ۳. مناطق نفت خیز جنوب ۶، ۶، ۱۲،. 
 ۴. آکادمی رهام اهواز ۴، ۵، ۹،. 
 ۵. ملی حفاری ایران ۵، ۴، ۹. 

براساس این جدول ۴ تیم نخست جواز حضور در مرحله پلی آف را پیدا کردند و تیم ملی حفاری هم از صعود به مرحله پایانی باز ماند. حال چهار تیم نخست جدول روز‌های ۱۹ و ۲۰ اسفند در مرحله پلی آف رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا تکلیف تیم قهرمان لیگ امسال بانوان مشخص شود. 

برنامه بازی‌های پلی آف به شرح زیر است: 

ذوب اهن اصفهان - آکادمی رهام اهواز. 

مس کرمان - مناطق نفت خیز جنوب. 

داریوش ضرغام پور مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز کشور در بخش آقایان و بانوان در همین خصوص به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: 

مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان پیش از عید نوروز به پایان می‌رسد تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود. بر همین اساس تیم‌های اول و چهارم و دوم و سوم جدول مسابقات در مجموع مراحل رفت و برگشت رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا چهره تیم‌های فینالیست و سپس قهرمان مشخص شود. 

وی در خصوص لیگ برتر آقایان هم عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر آقیان گسترده‌تر است و به همین دلیل تا پیش از عید به پایان نمی‌رسد. بر همین اساس در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت سال آینده رقابت‌های پلی آف آقایان که شامل ۷ دیدار است پیگیری می‌شود و سپس مرحله فینال در خرداد ماه برگزار می‌شود. 


انتهای پیلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار