پیروزی پینگ پنگ بازان مدعی در هفته ششم/ ناکامی ذوب آهن در بازی خانگی

هفته ششم لیگ برتر تنیس روی میز با انجام 3 دیدار در روز های جمعه و شنبه پیگیری شد که طی آن مدعیان توانستند بر حریفان خود غلبه کنند.

پیروزی مدعیان در هفته ششم / ناکامی ذوب آهن در بازی خانگیبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ششم رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز کشور با انجام 3 بازی در شهر های مختلف کشور پیگیری شد و تیم های مدعی باز هم توانستند با غلبه بر حریفان خود جایگاهشان را بیش از پیش تثبیت کنند. 

در نخستین بازی تیم های پتروشیمی بندر امام و تاید واتر بندر عباس در دربی جنوب کشور رو در روی هم قرار گرفتند که حاصل آن پیروزی قاطع پتروشیمی با نتیجه 5 بر  1 بود. پتروشیمی با این برد 14 امتیازی شد تا با اختلاف 4 امتیاز با تیم دوم در جایگاه نخست جدول جای بگیرد.

تاید واتر هم علی رغم میزبانی نتوانست به پیزوزی برسد تا با 7 امتیاز 2 پله سقوط را تجربه کند و به جایگاه پنجم برسد. 

تیم ذوب آهن اصفهان هم در یک بازی خانگی مقابل رعد پدافند هوایی با نتیجه 3 بر 3 متوقف شد تا همچنان تیم ناکام این مسابقات باشد. نماینده اصفهان تاکنون به پیروزی دست نیافته است و هم اکنون با 5.5 امتیاز تیم انتهایی جدول رده بندی است. 

رعدی ها در مقابل شهدای آتش نشان هم به تساوی رسیده بودند تا حالا با این نتیجه در مجموع 6 هفته بایک بازی کمتر در جایگاه سوم جدول جای بگیرند. 

آخرین دیدار هم میان دو تیم دانشگاه آزاد و شهدای آتش نشان بود. دانشگاه آزاد که این روز ها نتایج خوبی می گیرد موفق شد شهدای آتش نشان را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد تا به روند پیروزی های خود ادامه دهد. 

دانشگاه آزاد با این پیروزی و یک بازی کمتر حالا با 10 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارد و پس از پتروشیمی بندر امام از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود. 


رده بندی لیگ برتر:  
۱- پتروشیمی بندرامام  ۱۴ امتیاز 
۲- دانشگاه آزاد اسلامی  ۱۰ امتیاز ( یک بازی کمتر )
۳- رعد دانشگاه پدافند هوایی ۷.۵ امتیاز ( یک بازی کمتر )
۴- شهدای آتش نشان  ۷ امتیاز 
۵-تایدواتر بندرعباس  ۷ امتیاز 
۶- ذوب‌آهن اصفهان  ۵.۵ امتیاز


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار