صبح امروز؛

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزی کشور وارد اهواز شد

محمد باقر نوبخت، رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزی کشور به ‌منظور بررسی و تأمين اعتبار برخی طرح‌های عمرانی وارد اهواز شد.

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزی کشور وارد اهواز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ استاندار خوزستان منظور از سفر رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ ريزی کشور به استان را  پيگيری مصوبات سفر رييس جمهور  به استان اعلام کرد .

غلامرضا شريعتی گفت:  اجرای طرح ساماندهی و احداث آب و فاضلاب اهواز از جمله مصوبات سفر رييس جمهور به خوزستان بوده و قرار است 8 هزار و 500 ميليارد تومان اعتبار آن از محل منابع صندوق توسعه ملی يا از طريق فاينانس تأمين می شود.

وی با اشاره به اینکه شبکه آب و فاضلاب استان باید ظرف 3 تا 4 سال اجرا شود، افزود: تاکنون 1 هزار و 400 میلیارد تومان از محل خرید لوله‌ها تأمین شده و مابقی در سفر نوبخت به استان بررسی و تأمین خواهد شد.


شریعتی بیان داشت: همچنین قرار است که امروز تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای بین وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی و استانداری خوزستان برای اجرای باقی‌مانده طرح 550 هزار هکتاری منعقد و اعتبار مورد نیاز آن نیز تأمین شود.

وی تصریح کرد: مسأله مهم دیگری که در این سفر مورد بررسی قرار می‌گیرد معضل گرد و غبار و طرح مترو اهواز است که در این زمینه نیز اعتباراتی در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.