شیراز؛

آخرین وضعیت راه‌های استان فارس ۱۳۹۵/۱۲/۰۹

رئیس پلیس راه شمال فارس آخرین وضعیت راه های استان فارس را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ احمد احمدی رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: محور دبیران که به علت نشست یک دهانه پل مسدود شده بود با خاکریزی و زیرکوبی به صورت موقت بازگشایی شده است.

 
وی ادامه داد: محور شیراز به جهرم که به علت شکسته شدن پل های لاین رفت و برگشت محدوده کشه برفی مسدود شده است تردد در این محدوده از طریق کمربندی قطب آباد انجام و مسیر تعریف شده عبارت از شیراز، دوراهی کوار، خفر دوراهی قطب آباد، شهرقطب آباد جهرم و بالعکس است.

رئیس پلیس راه شمال فارس بیان کرد: با توجه به اینکه کمربندی قطب آباد به علت فرعی بودن دارای عرض کم، نقص راه و کندگی آسفالت بود به همت پیگیری های متعدد پلیس راه جهرم و عوامل راهداری شهرستان طول کمربندی روکش آسفالت خط کشی و نصب تابلو و علائم انجام و اقدامات اولیه برای ساخت کنارگذر برای عبورهای ترافیکی انجام شده که پیش بینی می شود طی چند روز آینده به پایان برسد.

سرهنگ احمد احمدی اظهار کرد: محور جدید استهبان به نی ریز به علت رانش زمین تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد از طریق محور قدیم استهبان نی ریز انجام می شود.
 
وی تصریح کرد: محور کازرون - فراشبند به علت ریزش  پل ارتباطی جره به بالاده تا اطلاع ثانوی بسته است و راه های ارتباطی شهرستان فراشبند از دو مسیر کازرون، بالاده فراشبند و بالعکس و همچنین شیراز، کوار فیروزآباد فراشبند و بالعکس انجام می گیرد.

سرهنگ احمدی اضافه کرد: سایر محورها در سطح استان باز و تردد روان است.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار