بازتاب پیروزی نمایندگان ایران در سایت AFC؛

استقلال تهران به راحتی پیروز شد/ تازه واردها رکورد 100 درصد پیروزی خود را حفظ کردند

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درگزارشی به پیروزی تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ،پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛امروز(دوشنبه) دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان، نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دومین دیدار خود موفق شدند  حریفان خود را شکست دهند. 
پس از انجام این مسابقات وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تشریح این بازی ها پرداخت.

پیروزی آسان استقلال
این سایت در گزارش خود درباره بازی استقلال – التعاون نوشت:
استقلال ایران قهرمان دو دوره رقابت های آسیایی پس از کسب یک پیروزی 3-0 راحت مقابل التعاون عربستان سعودی در گروه A به اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان آسیا 2017 دست یافت.

استقلال در همان دقیقه  اول در ورزشگاه سلطان قابوس از حریف پیش افتاد.پس از این که مدافعان التعاون نتوانستند پرتاب بلند اوت از جناح راست را دفع کنند، توپ در نهایت به کاوه رضایی رسید که این بازیکن موفق شد از بین مدافعان توپ را به تور دروازه برساند. 
در حالی که 20 دقیقه از وقت بازی باقی مانده بود،این تیم  ایرانی نتیجه را دوبرابر کرد. بازیکنان التعاون یک بار دیگر در دفع یک ضربه آزاد بلند از درون محوطه جریمه خود ناکام ماندند و پس از این که جابر انصاری نتوانست ضربه تمام کننده را بزند، محسن کریمی از فاصله 6 متری کار را تمام کرد.

در فاصله دو دقیقه باقی مانده به پایان بازی سانتر امید ابراهیمی را پادوانی مدافع برزیلی استقلال به گل تبدیل کرد تا با توجه به این که در دیگر بازی این گروه لوکوموتیو ازبکستان الاهلی امارات متحده عربی را 2-0 شکست داد، هر 4 تیم حاضر در گروه A سه امتیازی شوند. 

رکورد 100 درصدی تازه واردها حفظ شد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بازی تیم های استقلال خوزستان و الجزیره امارات نیز نوشت، گل دقایق اول آلویس نانگ تضمین کرد که تیم تازه وارد استقلال خوزستان پس از پیروزی 1-0 برابر الجزیره در گروهB ، رکورد 100 پیروزی خود در لیگ قهرمانان آسیا را حفظ  کرده است.

این گزارش در ادامه به تشریح نحوه به ثمر رسیدن تک گل این بازی پرداخت و نوشت:
این تیم ایرانی گل خود را در دقیقه دوم در ورزشگاه محمد بن زاید به ثمر رساند .پرتاب اوت پیمان شیرزادی از جناح چپ توسط آرش افشین به حسن بیت سعید رسید و او توپ را به نانگ رساند تا این بازیکن با خونسردی کامل با بیرون پای راست توپ را وارد دروازه الجزیره کند.
 در یک موقعیت دیگر در حالی که یک ساعت از بازی گذشته بود، بیت سعید با ضربه آزادی فوق العاده تیر دروازه را به لرزه درآورد.

 استقلال خوزستان توانست دومین  شکست پی در پی تیم اماراتی را رقم بزند و پس از تساوی 2-2 تیم های الفتح – لخویا ،با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول رده بندی گروه B قرار بگیرد.

گفتنی تیم الجزیره امارات تا کنون پنج بار مقابل تیم های ایرانی بازی کرده است که در هیچ از آنها نتوانسته به پیروزی دست یابد، حاصل این 5 رویارویی 4 شکست و یک تساوی برای این تیم اماراتی بوده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار