کرمان؛

انتخاب المان میدان آزادی کرمان

شهردار کرمان گفت: سه‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری با حضور داورانی از تهران، اِلمان میدان آزادی از بین 90 اثر ارسال شده، انتخاب می‌شود.

انتخاب المان میدان آزادیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی در این‌باره با بیان این‌که 5 دهانه از پل سیدی آماده است، گفت: سه دهانه از پل سیدی در کارگاه ساخته شده که با تأمین مالی، به محل حمل و نصب می‌شود.

وی در جمع اعضای شورای شهر با اشاره به نامه‌ای که در این رابطه به شورای اسلامی شهر نوشته است، افزود: مقرر بوده پل سیدی در سال 90 یک‌ساله ساخته شود، اما کار ساخت پل طولانی و تا آبان 94 تمدید شده است.

وی افزود: چون اعمال ماده 46 در رابطه با پیمان‌کار، سرعت پروژه را کُندتر می‌کند، بر اساس توافق با پیمان‌کار مقرر شد کار با قیمت قبلی توسط پیمان‌کار ادامه پیدا کند.
شهردار کرمان تصریح کرد: بتن‌ریزی بخشی از پل سیدی، طی دو سه روز گذشته انجام شده؛ ضمن این‌که پیمان‌کار قول داده دو دهانه باقی‌مانده را طی سه‌ماه آینده نصب کند.
بابایی همچنین خواستار تمدید سه‌ماهه‌ی قرارداد پیمان‌کار پل سیدی شد.

در ادامه، اعضای شورای اسلامی شهر کرمان با پیشنهاد شهردار مبنی بر تمدید قرارداد پیمان‌کار پل سیدی موافقت کردند و مقرر شد شهرداری بر اجرای پروژه نظارت دقیق داشته باشد تا کار با سرعت بیش‌تری انجام شده و پروژه در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

آسفالت معابر شهر بر اساس فاینانس، موضوع دیگری بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

در این رابطه مقرر شد علاوه بر انجام 36 میلیارد تومان آسفالت معابر از طریق فاینانس در سال آینده، در سال‌جاری نیز با توجه به نزدیک شدن به عید نوروز، به مبلغ یک میلیارد و 300 میلیارد تومان، برخی معابر شهر کرمان از طریق ترک تشریفات توسط پیمان‌کار بخش خصوصی آسفالت شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار