کنگان:

دستگیری سارق خودرو کمتر از 10 ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: سارق خودرویی که یک دستگاه پراید را در شهر کنگان به سرقت برده بود کمتر از 10 ساعت با تلاش ماموران پلیس دستگیر شد.

دستگیری سارق خودرو کمتر از 10 ساعت
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ رهام رضایی گفت: ساعت پنج صبح دیروز یکشنبه یکی از شهروندان با تماس تلفنی به مرکز فوریت های پلیس اعلام کرد: سواری پراید وی در پارکینگ محل کارش به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در همین راستا کلیه ورودی و خروجی های شهرستان با استقرار ایستگاه های بازرسی موقت کنترل و مشخصات خودرو به کلیه واحدهای انتظامی ابلاغ شد.

وی افزود: در نهایت گشت های انتظامی خودروی ذکر شده را حین خروج از شهر شناسایی، توقیف و سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ رضایی عنوان کرد: سارق بعد از دستگیری و انتقال به مرکز پلیس، در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان، علاوه بر سرقت خودروی پراید، به سه فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد.

این مقام مسئول گفت: حسب دستور مرجع قضایی خودرو با احراز هویت تحویل مالک شد و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از مالکان وسایل نقلیه خواست خودروهای خود را مجهز به سیستم ضد سرقت و قفل کلاج و فرمان کرده و هرگونه حرکات افراد مشکوک را با استفاده از سامانه 110 به مرکز فوریت های پلیس گزارش کنند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.