پدر نظامی آمریکایی کشته شده در یمن، ملاقات با دونالد ترامپ را رد کرد

پدر یک نظامی آمریکایی که ماه گذشته در عملیاتی در یمن کشته شد، از ملاقات با رئیس جمهور آمریکا سر باز زد.

پدر نظامی آمریکایی کشته شده در یمن، ملاقات با دونالد ترامپ را رد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت استار، "بیل اوونز"، پدر نظامی آمریکایی که ماه گذشته در اولین عملیات نظامی دولت ترامپ در یمن کشته شد، اعلام کرد از ملاقات با رئیس جمهور آمریکا سرباز زده است. 

دونالد ترامپ که برای ادای احترام به "رایان اوونز"، این نظامی کشته شده آمریکایی به پایگاه نیروی هوایی "دوور" در شهر دوور آمریکا رفته بود خواست با پدر وی ملاقاتی داشته باشد که اوونز این دیدار را رد کرد.  

بیل اوونز در این خصوص گفت: "من واقعا متأسفم. نمی خواهم او (ترامپ) را ببینم. من به آنها گفته ام که نمی خواهم رئیس جمهور را ببینم."

اوونز که خود یک افسر پلیس بازنشسته است در این خصوص گفت: "من درخواست انجام تحقیقات دارم. دولت آمریکا انجام یک تحقیقات کامل را به پسر من بدهکار است."

"سارا هوکابی سندرز"، سخنگوی زن کاخ سفید در گفتگو با شبکه "ای بی سی" اعلام کرد: به نظر من رئیس جمهور آمریکا از انجام این تحقیقات حمایت خواهد کرد. پسر این پدر یک قهرمان واقعی است و ما تا ابد به وی بدهکار هستیم.

رایان اونز 36 ساله در عملیات نظامی آمریکا علیه القاعده در 27 ژانویه سال جاری میلادی در یمن کشته شد. در این عملیات حدود 16 غیرنظامی و 14 تروریست القاعده هم کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار