اصفهان؛

شهرستان تیران و کرون میزبان 2 شهید گمنام است

تیران و کرون و رضوانشهر همزمان با دهه دوم فاطمیه و ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان دو شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون  اظهار داشت: تیران و کرون و رضوانشهر همزمان با دهه دوم فاطمیه و ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان دو شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس می‌شوند.

اسماعیل میری با اشاره به پیگیری‌های امام‌جمعه، شهرداری و حوزه بسیج رضوانشهر در خصوص این موضوع، تصریح کرد: مقدمات تشییع و خاک‌سپاری این دو شهید گمنام و جانمایی برای تدفین پیکر مطهر این عزیزان، توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام‌شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون افزود: پیکر این دو شهید والامقام در پارک کوهستان شهر رضوانشهر واقع در بلوار امام علی (ع) به خاک سپرده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای زمان ورود و استقبال از این شهدا در حال پیگیری و انجام است و همراه با اطلاعات تکمیلی دیگر به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.

میری با اشاره به تقدیم ۱۷۳ شهید والامقام مردم رضوانشهر به انقلاب اسلامی و وجود ۳ گلزار شهدا در این شهر، عنوان داشت: وجود شهدای گمنام در این شهر موجب اتحاد و همدلی مردم و استقبال بیشتر از برنامه‌ها خواهد شد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.