اصفهان؛

5 شهید گمنام در راه اصفهان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: 5 شهید گمنام در صبح روز پنجشنبه27 آبان از مسجد نورباران تشییع و در باغ‌موزه دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مجتبی شیروانیان صبح امروز در جلسه ستاد تشییع و تدفین 5 شهید گمنام اظهار کرد: به جهت گرامیداشت 25 آبان سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان، شب‌های 25 و 26 آبان ماه با حضور 5 شهید گمنام در مسجد نورباران برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه از نماز مغرب و عشا آغاز شده و به مدت 2 ساعت ادامه دارد اما مسجد به جهت تجدید میثاق با شهدا تا ساعت 12 شب باز است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان به تشییع شهدا در صبح روز پنجشنبه27 آبان هم اشاره کرد و گفت: این 5 شهید گمنام از مسجد نورباران و خیابان 22 بهمن به سمت ورودی باغ غدیر تشییع شده و در باغ‌موزه دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

شیروانیان هدف از تشییع شهدا را علاوه بر پاسداشت 25 آبان، جاری کردن فضای اربعین در سطح شهر دانست و گفت: کسانی که فرصت حضور در پیاده‌روی عظیم اربعین را پیدا نکرده‌اند می‌توانند با شرکت در مراسم تشییع 5 شهید گمنام با شهدا میثاقی دوباره ببندند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تشییع شهدا در دیگر شهرستان‌ها با حضور تمام مردم شهر اتفاق می‌افتد و امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح، شوری در شهر حاصل شود تا مردم در تشییع شهدا حضور حداکثری داشته باشند.



انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.