نکیسا: شاگردان منصوریان باید تمرکز داشته باشند/ استقلال خوزستان جسور باشد، الجزیره را می‌برد

کارشناس فوتبال کشورمان کار آبی های تهران و خوزستان در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا را دشوار توصیف کرد و گفت: تیم های ایرانی در صورت شجاع بازی کردن شانس خوبی برای پیروزی دارند.

نکیسا: شاگردان منصوریان باید تمرکز  داشته باشند/ استقلال خوزستان جسور باشد الجزیره را می برد
نیما نکیسا در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدارهای تیم های ایرانی در دومین هفته لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال تهران در نخستین بازی خود انتظارات هواداران را برآورده نکرد و فردا برای جبران شکست از الاهلی به مصاف التعاون می رود. 

وی افزود: شاگردان منصوریان در بازی قبلی در دقایق پایانی هر 2 نیمه گل خوردند و این امر نشان می دهد برای برتری مقابل التعاون باید تا آخرین دقیقه روی بازی متمرکز باشند. به هر حال آن ها برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود باید تا پایان بازی بجنگند.

نکیسا درمورد دیدار الجزیره امارات و استقلال خوزستان بیان کرد: این تیم در بازی نخست کار سختی نداشت و به مصاف الفتح عربستان رفت که در انتهای جدول لیگ این کشور قرار دارد. شک نکنید این تیم فردا بازی سختی مقابل الجزیره پیش رو دارد و به هیچ وجه نباید به این امر فکر کند که حریف در بازی قبلی با سه گل نتیجه را به لخویا قطر واگذار کرده است.

وی افزود: البته استقلال خوزستان تیم شجاع و جسوری است و اگر همین روند را مقابل الجزیره ارائه دهد شانس خوبی برای پیروزی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار