اهواز؛

اختصاص واحدهای آموزشی دزفول به اسکان مسافران نوروزی

مدیر آموزش و پرورش دزفول از اختصاص 563 کلاس درس در 65 واحد آموزشی برای اسکان میهمانان نوروزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالمحمد جرجانی بیان داشت: با توجه به اینکه بیش ترین بار ظرفیت پذیرش میهمانان نوروزی بر دوش آموزش و پرورش می باشد از دستگاه های اجرایی انتظار می رود در آماده سازی مدارس همکاری کنند.

وی افزود: امسال برای اولین بار کلیه مسئولان شهری از جمله نیروی انتظامی، شهرداری، فرمانداری و دیگر ارگان های مسئول در نشست های ستاد نوروزی ویژه اسکان میهمانان نوروزی دزفول دعوت شدند تا بتوانیم با همکاری این ارگان ها بهترین خدمات را به میهمانان نوروزی ارائه کنیم.

جرجانی خاطرنشان کرد: حفاظت و تامین امنیت مدارس و کمپ های نوروزی یکی از ضرورت های ستاد نوروزی می باشد که باید با همکاری نیروی انتظامی محقق شود ضمن اینکه باید به صورت ویژه به وضعیت بهداشتی مدارس تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی پرداخته شود.

مدیر آموزش و پرورش از هنرمندان و صنعتگران دزفول خواست با برپایی غرفه و ارائه صنایع دستی در محل کمپ و استقرار میهمانان نوروزی، صنایع دستی دزفول را به مسافران نوروزی معرفی کنند.

سال گذشته 55 هزار مسافر نوروزی در قالب 6 هزار و 607 خانوار در ستاد فرهنگیان دزفول ثبت شده و اسکان یافتند که از این تعداد 205 خانوار غیرفرهنگی،5 هزار و 780 خانوار فرهنگی و 624 خانوار نیز کارمند دولت بودند که این آمار بدون احتساب اردوگاه ها و خانه معلم می باشد .

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.