طبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

فعالیت آژانس‌های اینترنتی غیر قانونی است/ کسی جلوی فعالیت این شرکت‌ها را نمی‌گیرد

مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور گفت: همواره فعالیت آژانس‌های اینترنتی غیر قانونی است، اما کسی جلوی فعالیت این شرکت‌ها را نمی‌گیرد.

فعالیت آزانس‌های اینترنتی غیر قانونی است/ کسی جلوی فعالیت این شرکت‌ها را نمی‌گیردمسعود طبیبی مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: فعالیت آژانس‌های اینترنتی همچنان ادامه دارد، اما انگار این شرکت ها مانند شرکت تپسی از سویی حمایت می‌شوند؛ حتی کسی جرأت ندارد این آژانس‌ها را غیرقانونی خطاب کند، در حالی که این شرکت مجوز حمل و نقل ندارد و البته این گفته خود شرکت تپسی است که در بند ۷ - ۱ داخل سایت به آن اشاره کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: آژانس‌های اینترنتی هیچ مسئولیتی را در قبال سهل انگاری‌ها و حوادث احتمالی نمی‌پذیرند، اما مشخص نیست چرا مسئولان مربوطه هیچ برنامه‌ای برای عدم فعالیت این شرکت‌ها ندارند؟

مدیرعامل اتحادیه تاکسی‌های شهری کشور تصریح کرد: آژانس‌های اینترنتی صرفا مجوز فعالیت رایانه‌ای دارند و حق جابه جایی مسافر را ندارند، چرا که از شهرداری‌ها مجوز حمل و نقل دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
احتمالا نویسنده مدیر دفتر آزانس باشه !!!!!!!!!!! هم مسافر راضیه هم راننده هم خیلی مزایای دیگه داره تنها ناراضی این جریان آزانسها هستند
اگر قرار به برقراری قانون باشه خیلی قبلتر از خیلی جاهای دیگه باید شروع میشد .............
آخرین اخبار