ساری،

7 روش برای حفظ امنیت کودکان در فضای مجازی

کارشناسان پلیس فتای مازندران 7 روش را برای حفظ امنیت آنلاین کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ارائه می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی مازندران، با هشدار در خصوص ورود کودکان به فضای مجازی 7 راهکار برای حفظ امنیت آنلاین کودکان در فضای مجازی ارائه کردند.

*هیچ گونه اطلاعات شخصی را به صورت آنلاین ارسال نکنید، مانند آدرس،ایمیل یا شماره تلفن همراه و قبل از ارسال عکس ها و فیلم های خود به دقت فکر کنید.

*هنگامی که عکس هایتان را به صورت آنلاین در معرض دید قرار می دهید، اکثر مردم می توانند آن را ببینند و قادر به ذخیره آنها هستند و دیگر آنها تنها متعلق به شما نیستند.

*تنظیمات حریم خصوصی را تا بالاترین حد خود قرار دهید.

* هرگز رمز عبور خود را انتشار ندهید، با افرادی که نمی شناسید دوستی نکنید.

* با افرادی که آنلاین ملاقات کرده اید، قرار ملاقات حضوری نگذارید، با والدین خود در رابطه با افرادی که این پیشنهاد را به شما داده اند صحبت کنید و به خاطر داشته باشید، افرادی که آنلاین هستند، همیشه آن کسی که معرفی می کنند، نیستند.

*به دقت قبل از اینکه پستی را به صورت آنلاین ارسال کنید، فکر کنید و به دیدگاه های دیگران احترام بگذارید،حتی اگر دیدگاه های دیگران را قبول ندارید به این معنی نیست که به آنها بی احترامی کنید.

* اگر چیزی را به صورت آنلاین مشاهده نمودید که احساس ناراحتی،نا امنی یا نگرانی کردید، از وب سایت مربوطه خارج شده و سیستم را خاموش کنید و آن را بلافاصه با فرد بزرگتر از خود و قابل اعتماد در میان بگذارید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.