کرمان؛

راه ارتباطی 11 روستای بافت همچنان مسدود

با گذشت یک هفته از جاری شدن سیل و فروکش کردن سیلاب در برخی از مناطق ، کار بازگشایی محورها در شهرستان بافت آغاز شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فرماندار بافت با بیان این خبرافزود: با توجه به برگزاری ستاد مدیریت بحران مرکزی استان در شهرستان بافت به ریاست استاندار ،یکی از مصوبات اصلی درزمینه بازگشایی محورهای روستایی شهرستان بود که این عملیات در شهرستان بافت بلافاصله آغاز شده است .
حمزه جواران افزود: بازگشایی محورهای روستایی و عشایری به منظور دسترسی مردم به مرکز شهر و نجات از سیلاب ، آغاز شده و قرار است تمامی مسیرهای روستایی را در بربگیرد .
وی از استقرار ماشین آلات و تجهیزات کامل در شهرستان به منظور زیرسازی وبازگشایی محورها خبر داد و گفت : با توجه به آغاز مجدد بارندگی در شهرستان از روز گذشته در برخی نقاط هنوز امکان بازگشایی محورها باتوجه به سیلاب نیست و مردم در تردد همچنان با مشکل سیلاب روبه رو هستند .
وی گفت: با توجه به حجم تخریب ها و خسارات مردم باید صبور باشند تا بتوان به موقع و در نوبت های متعدد نیروهای فنی اقدام به بازگشای مسیرها بنمایند.
در جریان سیل اخیر در بافت بیش از 50 روستای شهرستان درمحاصره سیلاب قرار گرفت که با تلاش نیروهای امدادرسان ،کمک ها به سختی به این مناطق و با پای پیاده ارائه شد و اکنون با وجود سیلاب های زیاد در 11 روستای شهرستان همچنان ارتباط مردم کاملا قطع است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار